ניסאן GT-R כמו גם 370Z לא נטול סיכון מעלייה בטכנולוגיית הכונן האוטונומי


זה לא רק מכוניות ומשאיות ביתיות של ניסאן שעשויות לתפקד חדשנות כונן אוטונומי בעתיד-מכונית העל של המותג GT-R כמו גם מכוניות ספורט ומשאית 370Z עשויות ליהנות גם ממערכות הנהיגה העצמית המתקדמות של המשרד, על פי סגן נשיא העולם של ניסאן ללימודי מחקר וכן הנדסה מתקדמת, טאקאו אסאמי.
בשיחה עם חשיפת רכב בתערוכת הרכב של טוקיו לשנת 2015, Exec Exec של ניסאן אישר כי “ה- GT-R כמו גם 370Z אינם חסינים ממערכות נהיגה אוטונומיות” כחלק מהתכניות העתידיות של החברה, ומוסיפים, “ואילו נשתמש בפיילוט נהיגה במכוניות ומשאיות שגרתיות כדי לשפר את האבטחה כמו גם את הנוחות, ניתן להשתמש בחדשנות אוטונומית ב- GT-R כמו גם במכוניות ומשאיות ספורט אחרות כדי לסייע לחלץ הרבה יותר יכולת כמו גם לשפר את הביצועים. ”
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

אסאמי פירט שמצב כונן טייס עתידי על מכוניות ומשאיות כמו ה- GT-R כמו גם 370Z עשוי להציע פוטנציאל מצב מסלול מותאם שיספק ביצועים הרבה יותר כמו נהג מירוץ מודרך כדי להגביר את ההנאה בנהיגה כמו גם לשרת חוויה מרתקת לבעלים.
נוסף על כך, מנכ”ל ניסאן, קרלוס גוסן, הוסיף כי המותג אינו חושב להכין מכונית נטולת נהגים, המתאימה לכוונת החברה לספק הנאה עם פיתוחים חדשים אלה של טק.
גוסן אמר, “אנחנו רוצים ליצור מכונית אוטונומית, כך שהנהג מקבל החלטה כאשר הם רוצים לנהוג. אנחנו רוצים לצייד את הנהג לנהוג כאשר הם רוצים. “

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *