מתיחת פנים חדשה של BMW 2 BMW 2017 חשופה


יחד עם סדרת BMW 1 הרעננה הקלילה, קופה 2 סדרות כמו גם קבריולט קיבלו מתיחת פנים לשנת 2017, עם שינויים בסגנון קל, ציוצים בתא הנוסעים כמו גם אינפוטינג רענן ו
מבחינת העיצוב, הקצה הקדמי של הרכב כולל כעת פנסי דו-בהובלים חדשים כבסיסיים עם חתימת התאורה המשושה החדשה של BMW. פנסי LED מלאים אדפטיביים מבצעים את רשימת הבחירות. הפנסים מפנים סורג כליה חדש ורחב יותר, ואילו סינר הקדמי הותאם אישית עם צריכת אוויר חדשה בדגמים ספציפיים.
9

• רכבי הספורט הטובים ביותר במכירה 2017
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

מאחור מופיעים פנסים אחוריים של LED חדשים, כמו גם הסדרה 2 מקבלים שלוש אפשרויות צבע חדשות – כחול הים כמו גם גווני שקיעה כתומים המוצעים בסדרה 1 מצטרפים גוון כחול ים תיכוני כהה יותר. ארבע ערכות גלגל סגסוגת חדשות מרחיבות אפשרות ממש כאן למגוון של 17 סגנונות כמו גם שילובי צבעים.
9

השדרוגים בתא הנוסעים מועברים מעדכוני הסדרה 1. אותם ציורים בדיוק כמו לוח מכשירים שחור חדש, משטח שחור ברוח גבוה על ערימת הקונסולה המרכזית כמו גם פתחי אוורור חדשים. גם Idrive המעודכן בגודל 8.8 אינץ ‘כלול, שוב עם הבחירה בתצורת מסך מגע אם מערכת הניווט’ המקצועית ‘מצוידת. שירותים מקושרים הכוללים פרטי חניה לרכב מקוריים ברחוב, כמו גם נתוני תנועה באינטרנט הופכים את החיתוך.
מערך המנוע נשאר בדיוק כמו קודם עם תערובת של שלושה, ארבעה כמו גם דלק בן שישה צילינדרים כמו גם מנועי דיזל, כאשר ספינת הדגל M2 יושבת בראש הטווח. XDRIVE כל הגלגלים ההנעה מוצעת כבחירה בדגמים ספציפיים.
מה אתה עושה ממתיחת הפנים של 2 סדרות? בואו נבין בתגובות …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *