טויוטה להשקת פלטפורמת מכוניות היברידיות וחשמליות ספציפיות לאירופה


טויוטה תגדיל את הגמישות של מנוע ההפעלה של הדגמים האירופיים העתידיים שלה עם פלטפורמה יחידה המסוגלת להכיל הנעה היברידית היברידית, פלאג-אין, וחשמלית לחלוטין, על פי האירופית של המשרד המנכ”ל, מאט הריסון.
על פי הדיווחים, היא מכונה את פלטפורמת ה- E3, היא תשלב אלמנטים שונים של הפלטפורמה הקומפקטית הגלובלית של טויוטה (TNGA-C) ופלטפורמת ה- E-TNGA המשמשת בדגמים החשמליים בלבד של החברה.

טויוטה BZ4X החדשה: מחירים ומפרט שנחשפו עבור EV המותאם הראשון של המותג

לטויוטה אין כרגע את היכולת לבנות דגמים EV בלבד באירופה, והארכיטקטורה החדשה של E3 – אמרה כי היא עומדת ברגש, מעורבות ואנרגיה – משלבת אלמנטים מפלטפורמות קיימות המיוצרות ביבשת זו, מה שייתן את המותג את היכולת לייצר מכוניות טהורות-חשמליות כאן.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

כפי שהיא עומדת, ה- EV הטהור היחיד של המשרד – קרוסאובר BZ4X הקרוב – ייבנה ביפן ויובא.
הפלטפורמה החדשה, כך נטען, תאפשר לטויוטה לבנות תערובת של דגמים היברידיים ומופעלים על ידי EV במפעלים שלה בטורקיה ודרבישייר, בריטניה, בעתיד הקרוב. שום דבר לא אושר, אך נהוג לחשוב שדגמים כמו הדור הבא C-HR יהיו מועמדים ראשוניים לפלטפורמת E3, ומאפשרים להם להכיל מכשירי חשמל חשמליים שונים שיתאימו לצרכים של לקוחות שונים.
“אנו משוכנעים שהמסע לניטרליות פחמן לא יהיה רק ​​חשמלי, זה יהיה אקלקטי – כלומר, הוא יאמץ טכנולוגיות ודלקים מרובים שכולם יובילו לאותו יעד”, אמר המנכ”ל האירופי של טויוטה, מאט הריסון, חדשות רכב אירופה.
על ידי התבססות הפלטפורמה החדשה בחלקה על מבנים קיימים בתוך המותג, טויוטה יכולה למזער עלויות ומסגרות זמן להשקת דגמים חדשים, היא יכולה גם להשתמש בקווי מפעל קיימים עם פחות התאמה נדרשת – הצמחים הטורקיים והבריטים שכבר בונים דגמים מבוססי TNGA -C, כאלה כקורולה, ויש להם תפוקה משולבת של יותר מ -450,000 יחידות בשנה.
האסטרטגיה דומה לזו של קבוצת Stellantis, שמוכרת מספר דגמים עם בחירת דלק, דיזל, היברידי או חשמלי לחלוטין. עם זאת, אף דגם בקבוצה אינו זמין הן עם בחירות EV והן עם הבחירות בהנעה היברידית – מותגים בודדים חייבים להחליט איזו אפשרות חשמלית מתאימה לצרכי הלקוחות שלה.

לחץ כאן לרשימת המכוניות החשמליות הטובות ביותר שלנו במכירה עכשיו …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *