מכוניות בריטניה וביטוח משאיות כיסוי לפי מספרים: כמה בדיוק עליכם לשלם?


היה מאמץ מתואם במהלך 12 החודשים האחרונים לנסות להחזיר את פרמיות הכיסוי הביטוחיות. ה- AA קובע כי ההוצאה האופיינית יורדת ב -105 ליש”ט בשנת 2014 וכן כיום הנמוכה ביותר במשך שלוש שנים. זה מתאים לנתונים שלנו: רק 28.2 אחוז מכם אמרו לנו שהפרמיה שלכם עלתה בשנת 2014, לעומת 35 אחוז בשנה שעברה.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• מיטבי מכוניות וביטוח משאיות עסקי 2014
יותר אנשים חוו הפחתות, עם פדיון של 36.6 אחוזים; 25 אחוז מכם עשו בשנת 2013. הרבה נהגים משלמים כעת פחות מ -300 ליש”ט בשנה.
ברור שיש הרבה יותר עבודה, עם זאת, כאשר רק 71.5 אחוזים מאמינים כי המדיניות הנוכחית שלהם מייצגת תמורה רבה לכסף.
זה משווה רק למחצית מהמבקרים שלנו (52.8 אחוזים) וקבע שהם היו מחודשים לחלוטין, בעוד 39.4 אחוזים אמרו לנו שהם לא יודעים, כמו גם יתנודדו אם הם עשויים לגלות הצעה טובה בהרבה מחברות אחרות.
• לחץ ממש כאן כדי לקחת חלק בסקר הכוח של נהג 2015
עלות הייתה גם ההיבט הגדול ביותר בבחירת חברת ביטוח (עבור 65.6 אחוז מהקוראים). רבע מכל הנשאלים שינו את הספק בשנה האחרונה, כאשר 88 אחוז מאלו הניחו זאת למחיר.
אז בדיוק איך אתה יכול להשיג את העסקה הטובה ביותר? ובכן, נתוני סקר הכוח של הנהיגה היו מציעים כי משתלם לטלפון כמו גם לדון – וכן רק 36.7 אחוזים מהמבקרים באמת עשו זאת.
רוב האנשים מוציאים כיסוי ביטוחי כמו גם מקווים שהם לעולם לא יצטרכו לנצל אותו, אולם כאשר הם עושים זאת הם מצפים להחלטה מהירה מהספקים שלהם. מתחת לחודשיים היה מקובל להתברר עבור הרבה נהגים (84.9 אחוזים), ולמרות שנראה שרוב המבטחים מספקים את היעד הזה, המספר צנח בהתחשב בכך ש -2013, כאשר 73 אחוז מהמבקרים הוסדרו את הצהרתם. בזמן הזה.
האם מכוניות שלך וביטוח המשאיות שלך עסקים טובים, עניים או אדישים? לחץ ממש כאן כדי לקחת חלק בסקר הכוח של נהג 2015 ולספר לנו.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *