‘Rover Variety New הוא דבר של יופי, חתיכת עיצוב אדירה’


משהו מוזר במיוחד התרחש לפני מספר שבועות. הוזמנתי ללנד רובר מפקד לראות את רובר הזן החדש כמו גם שם, שישבתי מחוץ למשרדי הסגנון, הייתה עיצוב נוכח – שעדיין נראה מלכותי כמו שהיה אי פעם.
ואז התגלגל ה- Variety Rover החדש כמו גם חנה ממש ליד המכונית מהדור הנוכחי. ברגע, העיצוב שאהבתי כל כך הרבה זמן נראה פתאום ישן כמו גם לא מעודכן. גיליתי אהבה חדשה.

2022 Variety Rover Rover זוכה לפלאגין היברידי P440E וכן אפשרויות P510E

עכשיו, אני מבין שכשאתה מסתכל על התמונות שלנו של ה- Variety Rover החדש, סביר להניח שתאמין שזו התפתחות עדינה. עם זאת במתכת זה באמת נחלת יופי, חתיכת סגנון אדירה שהיא התגלמותה החיה של שוטר החדש של לנד רובר, ג’רי מק’גוברן, החזון של הרדוקציוניזם. “זה חופשי ממרכז יתר,” הוא אמר לי-כמו שהוא צודק.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

קיימים רמזים בסגנון רובר מסורתי, כמו הגג הצף כמו גם קו חגורה קבוע. עם זאת, המשטחים החלקים, חללי הפאנל ההדוקים כמו גם זיגוג סומק מרימים את רמת הכיתה – באותה מידה, כמו גם העלויות הועלו.
“הלקוחות אמרו לנו לא לשנות את זה, רק כדי לשפר את זה”, הצהיר מקגוברן, וחזר על השקפתו על מוצר יוקרתי כ: “יתכן שלא תדרוש את זה, עם זאת אתה רוצה את זה.”
בפנים תוכלו כעת להשיג שבעה מושבים – האזנה ללקוחות – בעוד שהסגנון המינימליסטי נמשך. “מדובר באיפוק של העיצוב, ולא קדחת בערב שבת”, הצהיר מקגוברן. “יש רמת איפוק בפנים שקשה לעשות-לכמה מכוניות ומשאיות מתקדמות יש כל כך הרבה רעש חזותי, אולם לא כאן.”
ההשקפה שלי על הפנים מעט חיובית פחות מהחוץ. בטח, זה מעוצב להפליא, עם זאת, במקום בו מרצדס עברה על הסיפון עם הטכנולוגיה ב- S-Class האחרונה, אני מאמין שלנד רובר שיחק את הדברים ב- Variety Rover. זה לא חסר תכונות, אולם בימים אלה הייתי מצפה למסך מגע גדול יותר, למשל. עם זאת, כפי שתקרא, הסיפור ההנדסי מסקרן בדיוק כמו זה בסגנון. אנחנו צריכים לנהוג בזה בקרוב כמו שאני לא יכול לחכות.

מה צריך לניצחון של וראובר החדש? כאן הם רכבי השטח המתקדמים הטובים ביותר למכירה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *