בוקסר פיג’ו ואן תוקן לשנת 2019 עם דיזל חדש וגרסת חשמל


הושק טנדר חדש של פייג’ו בוקסר. התיקונים לשנת 2019 כוללים אפשרות של מנוע ההפעלה הכל-חשמלי חדש, מגוון מעודכן של מנועי דיזל תואמים של יורו 6.2, שתי רמות לקצץ חדשות ושלל ציוד בטיחות טרי. גרסאות המונעות באופן קונבנציונאלי של המתאגרף החדש יהיו זמינות לרכישה ביולי, כאשר הגרסא הכל-חשמלית צפויה בסוף השנה.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

מתאגרף פיג’ו החדש מופעל על ידי מנוע דיזל בן ארבעה צילינדרים עם טורבו בנפח 2.2 ליטר. זה זמין בשלוש מדינות של מנגינה, עם האפשרות הפחות חזקה המייצרת מומנט של 118 כ”ס ו -300 ננומטר. לדגמי הטווח הבינוני יש מומנט של 138 כ”ס ו -340 ננומטר, ואילו לגרסת טווח הטווח יש 163 כ”ס ומומנט של 370 ננומטר. START/STOP הוא קונבנציונאלי בכל הטווח.
• טנדרים בפאנל הגדולים הטובים ביותר להגיע בשנת 2019
בעוד שפיג’ו אישר כי גרסה כל חשמלית מגיעה, לא הוצגו מפרטים טכניים, אך היא תשתף את הבסיס שלה עם הגרסה הכל-חשמלית של הווקסהול ויברו החדשה וגרסה חדשה ומתייחסת פנים-חשמלית של הממסר של סיטרואן, וגרסה כל-פנים, כל-אלקטרונית, של סיטרואן. , הטוען לטווח מקסימלי של 169 מיילים תחת כללי NEDC ישנים.
ניתן להשיג גם שתי רמות לקצץ חדשות; ‘אחיזה’ ו’אספלט ‘. הראשון משתמש במגוון ציוד נוסף שנוצר כדי לשאת עומסים כבדים על פני שטח קשוח ומוסיף מערכת בקרת האחיזה של פיג’ו עם עליית גבעה ובקרת ירידה, צמיגי כל העונה, דפי בוץ קדמיים ואחוריים, מתלים מחוזקים ופאנלים להגנה מתחת לגוף.
פיג’ו טוענת כי חבילת ‘האספלט’ שלה נוצרה עבור אנשי מקצוע שמבלים זמן רב בטנדרים שלהם. הוא מוסיף מגוון של תכונות נוחות ובטיחות, כולל ניווט לווייני, מיזוג אוויר, שקע מטען USB, מחזיק סמארטפון, מצלמה הפוכה צבעונית, חיישני חניה לרכב אחורי ומערכת התראה על יציאת מסלול.
ציוד בטיחות אחר הזמין במתאגרף החדש כולל ניטור כתמים עיוורים, התראת תנועה אחורית (שיכולה לגלות מכוניות של עד 50 מטר משני צדי הרכב בעת היפוך) ו’סיוע למיזוג קרוואן ‘, המספק סיוע לניטור כתמים עיוורים, תוך התחשבות אורכו קרוואן באורך של שלושה לתשעה מטרים.
במקומות אחרים, מתאגרף פיג’ו החדש מגיע כעת כקונבנציונאלי עם תוכנת הטלמטיקה של ‘פיג’ו קשר’. המערכת יכולה לפקח על צריכת הדלק של הטנדר, לשמור על לוח הזמנים לתחזוקה שלה, להציע רעיונות לנהיגה באקו ולעקוב אחר מיקום הטנדר במקרה של גניבה.

כעת קרא את הסקירה שלנו על מתאגרף פיג’ו היוצא. ספר לנו את מחשבותיך בקטע התגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *