בנטלי חושף חבילת סיבי פחמן חדשה עבור GT Continental כמו גם Bentayga


בנטלי הוסיפה צרור סטיילינג חדש של סיבי פחמן הן ל- GT Continental, כמו גם לרשימות המשמעותיות של Bentayga של אפשרויות ההתאמה האישית. השדרוג יביא ל -8,500 ליש”ט על הקופה כמו גם 17,000 ליש”ט על רכב השטח, ויגדיל את שתי המניות של שתי המכוניות לכ -160,000 ליש”ט כמו גם 140,000 ליש”ט בהתאמה.
צרור הסטיילינג נוצר על ידי צוות ההנדסה האחראי על אלמנטים של Aero במהדורה המיוחדת Pikes High Continental GT, וכולל גם מפצל סיבי פחמן עמוק יותר, חצאיות צד פחמן רחבות יותר כמו גם מפזר סיבי פחמן גדול יותר לסטנדרט- הנפקת GT קונטיננטל כמו גם בנטייגה.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• רכבים מתקדמים ביותר שנמצאים כעת במכירה
שני הרכבים מקבלים ספוילרים אחוריים חדשים, כאשר הקופה מקבלת שפה ברמה נמוכה עבור מכסה האתחול כמו גם רכב השטח שמקבל אגף דו-מטוס מסיבי עבור דלת הזנב שלו. יש גם התנפצות של תגי מתכתי שהוטבע לאחרונה, כמו גם הרוכשים יכולים לבחור להביי אוויר קדמיים של שתי המכוניות, פתחי אוורור כנף כמו גם כובעי מראה באותו גימור סיבי פחמן בדיוק.
בנטלי קובע כי תוכנית הקידום שלה לשדרוגים אווירודינמיים הייתה קפדנית, כאשר כל רכב כפוף לבדיקה של 100,000 ק”מ (כ- 62,000 מיילים). זה כדי לוודא שהסטרטר לא ייקרע מהפגוש אם הרכב יכה ברסן, או שהחצאיות הצדדיות לא יתקעשו את שיטתם רופפת על כבישים מחוספסים.
כמו כן, כל רכב נבדק בהדמיות מחשב, במנהרת רוח כמו גם במסלול כדי לוודא שלשדרוגים אין השפעה שלילית על ניהול המכונית וגם על היציבות.
צרור הסטיילינג מוצע לקנות כעת בכל סוג של GT Continental GT או Bentayga חדש, כאשר משלוחים צפויים זמן קצר לאחר סיום מגבלות הנסיעות הממשלתיות. עם זאת, אם יתמזל מזלכם מספיק להחזיק רכב אחד, בנטלי גם יתייצב מחדש את הצרור לרכב שלך בכל סוג של קמעונאים בבריטניה.
האם אתה אוהב את המראה של חבילת הסטיילינג החדשה של סיבי הפחמן של בנטלי? בואו נבין בקטע התגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *