רעיון E-Palette E-Palette בנהיגה עצמית כמו גם ברית ניידות חשופה


טויוטה חשפה את רעיון ה- E-Palette בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית השנה (CES) בלאס וגאס, במטרה לשפר את קיומו של היצרן היפני כפלטפורמת שירותי ניידות (MSPF).
ה- E-Palette הוא EV אוטונומי לחלוטין, כמו גם זמין בשלושה גדלים שונים, שנע בין ארבעה עד שבעה מטרים. זה נועד להתאמה אישית לחלוטין בפנים כמו גם החוצה, כך שניתן יהיה להתאים אותו סביב צרכיו של לקוח או עסק; זה עשוי להיות תחום עבור טוראי לעבוד על המעבר או המרחב של עסק שיספק סחורות. טויוטה באמת מקווה להיות מסוגל לשנות לחלוטין את פנים האלקטרוני האלקטרוני תוך 24 שעות בעתיד. פירוש הדבר שרכב יחיד עשוי לעבור במהירות בין שימוש פרוספקטיבי מנצל את המגוון הזה משיתוף רכיבה כמו גם חנות ניידת.
20

טויוטה קובעת כי ה- E-Pallete כולל ממשק לניהול רכב מהדור הבא, כמו גם יכול גם לעדכן את יישום התוכנה שלו על האוויר, כמו מגוון ה- EV של טסלה. כמו כן, המותג מתכוון להשתמש בסוללות במצב מוצק כדי להניע את האלקטרון האלקטרוני.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• המדריך שלנו למכוניות נהיגה עצמית
טויוטה מתכננת לערוך בדיקת היתכנות של רעיון ה- E-Palette בראשית שנות העשרים. המותג היפני ייעד את משחקי האולימפיאדה של טוקיו בשנת 2020 כדי לבדוק צי של פלדות אלקטרוניות כדי לסייע בשיפור קישורי ההעברה למשתתפים.
20

כמו כן נחשף ב- CES על ידי טויוטה פיתוח הברית האלקטרונית, הכוללת עסקים כמו אמזון, מאזדה, פיצה האט כמו גם Uber. טויוטה קובע כי עסקים אלה יסייעו לעבוד יחד בתכנון רכב של פלט האלקטרוני עצמו.
“שוק הרכב הוא בבירור בין תקופת השינוי המדהימה ביותר שלו, שכן טכנולוגיות כמו חשמל כמו גם נהיגה מקושרת כמו גם נהיגה אוטומטית מתקדמות ניכר”, הצהיר מנכ”ל טויוטה, אקיו טויודה. “טויוטה נשארת מוקדשת לייצור מכוניות מתעודות יותר. חשוב לא פחות, אנו ממלאים את חלקנו כדי לייצר חברה בולטת יותר ויותר במאה השנים הבאות כמו גם מעבר. ”
הדומים של Uber כמו גם אמזון כבר בדקו את המטיילים האוטונומיים כמו גם טכניקות משלוח חבילות לפני שבסופו של דבר היו חלק מברית האלקטרונים האלקטרונית של טויוטה, כאשר האחרונים כבר מיישמים מל”טים של משלוח החבילות העצמי.
מה אתה מאמין בתפיסה של טויוטה האלקטרוני? בואו נבין למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *