וולוו חושפת את מותג M Mobility החדש לשנת 2019


וולוו הודיעה על השקת מותג ניידות בשם M, שמטרתה לספק ללקוחות גישה לפי דרישה לרכב באמצעות אפליקציה חדשה.
השירות יעשה יותר ממפת מכוניות זמינות ונקודות איסוף. זה ילמד על המשתמשים שלה, כדי לספק את מה שוולוו אומר שיהיה שירות מותאם אישית יותר. היא תושק בשבדיה ובארצות הברית בשנת 2019, עם הפקה בבריטניה ככל הנראה בתחילת העשור הבא.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• סקירה חדשה של וולוו V60 2018
מותגי ניידות הופכים ליותר ויותר חלק מהתכניות העתידיות עבור יצרני מכוניות רבות. פולקסווגן מתכננת בימים אלה שיגור למותג ה- MOIA שלה, אשר יתקרב לשיתוף רכיבה ורכבים לפי דרישה באמצעות שימוש במיניוואנים כל-חשמליים ואוטונומיים שנבנו במיוחד.
קבוצת PSA חשפה תוכנית לשיתוף מכוניות בשם Free2Move, ואילו פורד עובדת עם אפליקציית Ridehing Lyft לפיתוח צי של מוניות אוטונומיות לפי דרישה, כאשר המותג מכוון להשיק עד שנת 2021.
לוולוו כבר יש 20 שנה ניסיון בכל מה שקשור לניהול שירות לשיתוף רכב. מותג המשנה של Sunfleet של המשרד פועל בשבדיה בשנת 1998, כאשר צי כ -1,700 כלי רכב חזק. שירות זה יתגלגל ל- M שהוקם לאחרונה בשנת 2019. בדיקות בטא ציבוריות מתחילות בסתיו הקרוב.
M יהפוך לזרם הכנסות נוסף שאינו מסורתי עבור וולוו, תוך שורה לצד השיחה של החברה וטיפול על ידי וולוו שירותי. לדברי מנכ”ל וולוו, האקאן סמואלסון, המותג שואף לבנות “יותר מחמישה מיליון קשרי צריכה ישירים” באמצעות שירותים כמו אלה עד שנת 2025.
קרא מדוע וולוו XC40 החדשה היא רכב השטח הפרמיום הקטן שלנו לשנת 2018 כאן …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *