‘הכוכב של המופע הוא המכונית והאנשים שעושים את זה’


בשבוע האחרון הייתי בשני אירועים חיוניים מאוד עבור JLR, אבל האחד הותיר עלי רושם הרבה יותר עמוק מאשר השני ו
ריינג ‘רובר וולאר החדש הושק עם גליץ משותף במוזיאון העיצוב בלונדון-תדרוך נרחב, ואחריו גילוי מפואר שנראה כאילו הוא מתמקד הרבה יותר במגוון המיסטי של ידוענים המקדמים את עצמם שניתן לשכנע (בתשלום?) כדי לשלם? השתתף מאשר הכוכב האמיתי של המופע, המכונית. אם יש מודל אחד אחרון שצריך לאפשר לדבר בעד עצמו, זה הוולאר.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

עם זאת, הרבה יותר תובנה, חיונית ונמוכה הייתה אירוע נוסף בו השתתפתי עם מנכ”ל JLR, ד”ר ראלף ספת ‘-פרסי Innovista. זוהי תחרות TATA קבוצתית המקדמת וחוגגת פיתוח והייתה פתוחה לכל אחד מעובדי 45,000 בריטניה של JLR.
• “בריטניה אינה פרודוקטיבית? אני לא מאמין לשנייה”
לאורך כל היום צוותים שונים מאזורי החברה לא היה לי שום מושג שהציגו רעיונות מדהימים בלהט – מול זה כדי לקדם עוד יותר למידה וייצור רעיון.
העובדה שהבוס היה שם למצגת פרסי הערב העניקה להם מעלית נוספת. והתרגשותו שלו לראות מה עמיתיו העלו את התשוקה שעוברת בחברה זו מלמעלה למטה.
• ‘הקונים דרשו הרבה יותר’ תוויות ‘של בריטניה’ תוויות ‘
בהשתתפות נכחה ד”ר גופיצ’נד קטרגדדה, קצין הטכנולוגיה הראשי בקבוצה בטאטא בנים, שחשף כי קבוצת טאטא היו 2,000 פטנטים חדשים מדי שנה, עם מספרים משמעותיים של JLR. הוא השאיר להם מחשבה אחת: “חדשנות אינה ספורט צופים.”
החלון הקטן הזה שהורשה לי להציץ אליו לראות את פעולותיו הפנימיות של JLR היה תובנה מאוד. הכישרון הרב-לאומי שיש לחברה זו בבריטניה אחראי למכוניות כמו הוולאר. וכולם ראויים למחיאות כפיים שהמכונית קיבלה בהשקה.
מה אתה חושב על ריינג ‘רובר וולאר החדש? השאירו לנו תגובה למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *