Everrati חושפת 500 כ”ס פורשה 911 המרה EV חתימה


אוורטי, מומחה להמרה EV מבוסס אוקספורדשייר, חשף את תפקידה האחרון-גרסה חשמלית (ומשתנה באהדה) של פורשה 911 של 964. לא כולל את הוצאות מכונית התורם.
במקום מנוע הבנזין של 247 כ”ס בנפח 3.6 ליטר שישה ושש-שישה שהתגלה במכוניות מקוריות לא נגועות, חתימת Everrati 911 מופעלת על ידי מנוע חשמלי בציר האחורי כמו גם סוללה של 53 קוט”ש. המערכת יוצרת 500 כ”ס כמו גם מומנט של 500 ננומטר, שהמשרד מציין מספיק לזמן 0-62 קמ”ש של “פחות מארבע שניות” וכן למגוון מרבי של 150 מיילים.

מכוניות חשמליות קלאסיות ומרות משאיות בום בפופולריות

מערכת החשמל במתח גבוה תואמת גם את המטענים המהירים האחרונים של DC, שמדינות אוורראטי יעלו את הסוללה מ -10 ל 100 אחוז בפחות משעה – אם כי לא מאושרת, בתנאי שגודל הסוללה זה ככל הנראה יהיה שימוש באספקת 50 קילוואט.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

העסק הוסיף גם מערכת בלימה מחודשת, הקצרת אנרגיה שאחרת תאבד בעת האטה כמו גם מאכילה אותה בחזרה לסוללה.
כמו כן, מבקרים עין עיניים יופיעו כי 911 זה לא לובש את עבודות הגוף המקוריות שלה. Everrati החליף את חזית הקופה כמו גם את הכנפיים האחוריות עם לוחות סיבי פחמן רחבים יותר, כמו גם חזית רחבה של פורשה אותנטית, כמו גם פגושים אחוריים כדי לספק למכוניות ולמשאית עמדה שרירית יותר.
9

הפאנלים התחזקו בפלדה כדי לשמור על הגנה על השפעה צדדית, ואילו עור הגג הוחלף להחלפת סיבי פחמן. כיוון שכך, המשרד קובע כי למרות חבילת הסוללות הכבדה, היא רסטומוד חשמל מעריך פחות מהקופה המקורית של פורשה 911 964 עליו היא מבוססת.
אוורראטי שידרגה גם אלמנטים אחרים שיסייעו בהצעה עם כמעט פי שניים מכוחם של 96 המקוריים. ו
כמו כן, ישנם שני חבילות מתלה לבחירה: מערך נפוץ עם מתלי סליל קבוע וכן בחירת ביצועים עם שופכים מתכווננים לחלוטין, המנוהלים ממסך המגע בתא הנוסעים. בלמי ברמבו גדולים יותר זמינים באופן אופציונלי.
הפנים קיבלו שיפוץ נרחב באופן דומה, עם מערכת מיזוג אוויר בהתאמה אישית, מערכת Infotainment Porsche עכשווית, מדדי EV בהשראת פורשה, כמו גם מושבים חדשים המתכווננים חשמליים חתוכים בעור, אלקנטרה או ריפודים חומריים.

ניתן לציין מושבי פחמן RS כתוספת אופציונלית נוספת.
כעת בדק על המרות EV של Electrogenic עבור Stag הניצחון כמו גם מורגן 4/4 על ידי לחיצה כאן …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *