חשמל עוקף את הדלק כבחירה הבאה של דלק עבור רוכשי רכב


Autovia, חברת האם של Auto Express, מצאה עדויות לכך שאימוץ המוני ציבורי של כלי רכב חשמליים נמצא באופק. המשרד מבצע בימים אלה סקר, שמראה כי יותר קונים לרכב שוקלים רכב חשמלי לרכישה הבאה שלהם מאשר דלק.
נכון לנובמבר 2021, 33.9 אחוזים מהנסקרים אמרו שהם שוקלים לקנות EV הבא. לשם השוואה, 25.4 אחוז מהמשתתפים אמרו שהם קונים מכונית דלק, וכ -10 אחוזים אמרו שהם שוקלים דגם דיזל.

המכוניות החשמליות הטובות ביותר לקנות 2022

סוגי ההנעות האחרים, כמו סוגי ההיברידיות השונים, קיבלו עד כה מעקב של בין 7.5 ל -15 אחוז מהמשתתפים – או פחות ממחצית מהמעוניינים במכונית חשמלית.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

הסקר עוקב גם אחר קניית עמדות לאורך זמן. מהתוצאות עולה כי הכוח החשמלי עקף את כוח הבנזין כבחירת הדלק המועדפת בקרב הצרכנים בספטמבר 2021, וכי הוא רק אסף כוח מאז, כאשר כעשרה אחוזים מהצרכנים מתרחקים מכוח בעירה תוך שלושה חודשים.
ניתן לייחס הסכמה זו של כלי רכב חשמליים למספר גורמים, כמו מטען Ulez המורחב, אירועים פוליטיים כולל פסגת COP26 האחרונה, והעובדה הפשוטה שהיצרנים מייצרים רכבים חשמליים יותר, עם תוכניות לדגמים רבים יותר כמעט על בסיס שבועי.
סטיב פאולר, העורך הראשי של Autovia, אמר: “תובנות הלקוחות של Autovia של Autovia הן בעלות ערך במיוחד באדיקת כוונות עתידיות מכיוון שהם משקפים תוכניות אמיתיות ולא את הדעות האופייניות יותר שנלכדו בסקרים מדי פעם.
“כאשר קונה מכוניות בשוק מתנדב לנו את תוכניות הקנייה העתידיות שלהם, הם מבקשים מאיתנו למעשה לעזור להם למצוא את המכונית העתידית האידיאלית שלהם. כאשר EVs כעת מותחים את ההובלה שלהם כבחירה העתידית הפופולרית ביותר בקרב הקהלים העוסקים ביותר שלנו, ברור שהושגה נקודת מפנה. ”
האם אתה שוקל לבצע את המעבר לחשמל חשמלי? הודע לנו בקטע התגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *