ליסטר התגנבות להיות ‘רכב השטח המהיר ביותר של בריטניה’ עם המהירות העליונה של 195 קמ”ש


זהו התגנבות ליסטר, מכוניות ומשאית שיצרניתו מצהירה כי היא המהירה ביותר של בריטניה כמו גם הרבה רכבי שטח חזקים.
ההתגנבות מבוססת על ה- SVR של יגואר F-PACE אולם ליסטר הגביר את הכוח ל 666 כ”ס כמו גם מומנט ל 881 ננומטר, 22 אחוזים משתפרים על המכונית הנפוצה. כתוצאה מכך ההתגנבות יכולה להאיץ מ- 0-60 קמ”ש תוך 3.6 שניות כמו גם למהירות עליונה של 195 קמ”ש.

ליסטר סערת הסערה הכל-חשמלית הקניטה

העלייה בכוח כמו גם הביצועים התאפשרה עם גלגלות סופר-מגדלות חדשות, קירור בינלאומי בהתאמה אישית, אינדוקציה מתוקנת וכן שימוש בתוכנת ניהול המנועים הקניינית של ליסטר. כתוצאה מכך, התגנבות מוצהרת לא רק רכב השטח המהיר ביותר של בריטניה, אולם כמו כן החזק ביותר עד כה.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

ה- Lister Stealth מציג מגוון שינויים בעבודת גוף בעבודת יד, שנוצרו כדי לסייע לאווירודינמיקה כמו גם לקירור מנוע. הפגוש הקדמי כמו גם מפזר אחורי בנויים שניהם מסיבי פחמן. תיקונים אחרים כוללים פליטה מפלדת אל חלד מעוצבת בהתאמה אישית עם טיפים לסיבי פחמן, ל”פסקול סוער “, בנוסף לחזית הבלמים החזקים הרבה יותר כמו גם גלגלי סגסוגת 23 אינץ ‘.
31
על המודעות שלנו

קונים יכולים לבחור מתוך 36 צבעים של גשר עור Weir Nappa, יחד עם 90 אפשרויות תפרים עבור חגורות הבטיחות, המושבים, לוח המחוונים, ההגה, כמו גם רירית גגות.
באופן מרשים, לליסטר תהיה ערובה ארוכה יותר מקצב ה- F עליו הוא מבוסס. הכיסוי מגיע מחברת האחיות של ליסטר. רק 100 התגנבות ליסטר ייבנו, ויעלו 109,950 ליש”ט כל אחד.
מנכ”ל ליסטר, לורנס וויטאקר, אמר: “יצירת רכב השטח המהיר ביותר של בריטניה אינה ללא אתגריו, אולם הסגנון הפנימי שלנו כמו גם צוות ההתקדמות ייצרו מוצר מיוחד באמת כמו גם ברמה העולמית עם התגנבות ליסטר. ההצגה של התגנבות ממשיכה את הרקורד שלנו של הפקת מכוניות ומשאיות מקסימות, מקסימות, המייקרות בביצועים, מתקדמים כמו גם רבים מכל הבעלים כמו גם הנאה של נהג, עם נקודת עלות שמגבירה את המתחרים באופן משמעותי השוק הזה. ”
כעת בדק על חזרתו של ליסטר המפורסם knobbly …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *