‘מדוע הקנצלר האמונד גרם למשלמי המס לממן מכוניות חשמליות ופיתוח סוללות משאיות?’


כמזכיר המספק לשעבר, פיליפ האמונד מבין הכל על נהגים, על הרכבים שהם משתמשים בהם, כבישים מהירים שהם נוהגים כמו גם תסכולים שהם סובלים. מה שכן, הוא מודע יותר מרובם שאנחנו נהגים משתעלים 165 מיליון ליש”ט ביום במיסוי משתמשי דרכים (כלי רכב, דלק, ביטוח רכב וכו ‘), אגרה, חובות, היטלים כמו גם חיובים אחרים. 60 מיליארד ליש”ט לשנה זה עובר ישירות לאוצר HM – מחלקה שהוא מנהל כעת כקנצלר.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

ציפיתי-כמו גם למרבה המזל, שמעתי-נאום תכנית תקציב ידידותי לנהג ברובו בשבוע שעבר. נכון, הוא שבר את הבטחות המיסוי שפורסמו בעבר במניפסט החגיגה המקובל שלו, למרות שהוא לא סיפק לנהגים את סוג הבעיטות האכזריות שהם חוו בעבר.
• ‘הממשלה כמו גם מכוניות ומייצרי משאיות חייבים לעשות יותר כדי להציע EVS’
אך עם כל כך הרבה סבירים יחסית כמו גם תיקונים פשוטים הנחוצים נואשות בכבישים – תיקוני מהמורים, צביעת קו לבן, החלפת אינדיקציה – מדוע במקום זאת משלמי מיסים צו חייבים להוציא מיליונים רבים במימון קידום הסוללות למכוניות חשמליות? אין ספק כי שוק הסוללות הרווחיות אולם שוק הסוללות הרווחיות צריך לשלם עבור שיפורים כאלה?
זה סיפור דומה עם קידום כלי רכב חשמליים כמו גם נטולי נהג אליהם המונד מחייב מספר מיליונים שלנו; התאגידים המייצרים את המנוע צריכים לעבוד על אלה על חשבונם, ולא על שלנו. ממשלת בריטניה לא הצליחה (או לא הייתה) לגייס את הכסף כדי לחסוך את רובר כמו גם לונגברידג ‘. טויוטה בברנסטון כמו גם בהונדה של סווינדון, בתוספת אחרים שעושים מכוניות ומשאיות בולטות בבריטניה, מקבלים כעת את הצעות המשיכה. עם זאת, ‘מפתחים’ של מקבילות לא שגרתיות מסובסדות בכבדות. האם זה הוגן – או חוקי?
• ‘מדוע הממשלה אינה מבעית הנחיות למכוניות ומשאיות שהיא ממליצה?’
“תחרות” של 690 מיליון ליש”ט של הקנצלרית עבור הרשויות האזוריות להתמודד עם גודש מטרופוליני היא בונקרים באופן דומה. אם יש פרסים, מדוע הם הולכים לרוב למועצות ‘אנטי-מכוניות’? היתרונות עבור נהגים המגישים פתרונות גודש נחוצים יעדיפו, כמו גם תוכנית שיפור מתקני דרך שהמחקר של הממשלה מוכיח שהיא נחוצה נואשות.
ומדוע, אה, מדוע, האם הוא עוד יותר דמורליזציה של עובדי בריט ברמה העולמית בכך שאמר לנו שאנחנו 35 אחוזים מאחורי הגרמנים במונחי יעילות? זה עלבון. ובדיוק כמו המניפסט הבטחה ל”לא עלייה “בתרומות הכיסוי הלאומי לביטוח, זה שקר.

מה אתה מאמין על התקציב של האמונד? בואו נבין למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *