“ג’נרל מוטורס צריכה להישאר עם ווקסהול, לא לגלות שיטה פשוטה”


כשאני מרכיבה את זה, דיונים ברמה גבוהה לוקחים מיקום על עתיד אחד המותגים הגדולים ביותר בבריטניה כמו גם החשובים ביותר: Vauxhall ו
GM, הבעלים האמריקני של ווקסהול כמו גם אופל, מנהלת שיחות עם PSA, יצרנית פיג’ו, סיטרואן כמו גם מכוניות DS, על מכירת העסקים האירופיים המייצרים את ההפסדים שלה. בינתיים, פוליטיקאים בבריטניה כמו גם מנהיגי האיגוד מתעצבנים באיום של סגירת מפעל.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

כל זה מגיע בתקופה שבה יש תקווה אמיתית לווקסהול כמו גם למערך של אופל באירופה. רכבי שטח חדשים מגיעים, ואילו האסטרה המצוינת מספקת אינדיקטור חזק עד כמה הדימוי החדש יהיה גדול. בינתיים, נמל Ellesmere כמו גם מפעלי לוטון הם בין הפרודוקטיביים ביותר באירופה.
• שיחות השתלטות על ווקסהול: פרטים מלאים
אבל מדוע PSA תרצה לקנות מותגים שמתמודדים ישירות עם הקווים הקיימים שלהם? מנהל PSA, קרלוס טווארס, הראה את מיומנותו להסתובב בעסק חולה; התוכנית ‘חזרה למירוץ’ שלו, שהפכה ל’דחיפה לעבור ‘, בינה חיסכון בעלויות הוצאות אדירות כמו גם מוצר חדש ומבוקש ומבוקש שמוביל כעת לרווח חזק. האם הוא יכול לעשות את אותו הדבר בדיוק עם ווקסהול כמו גם באופל?
אין ספק ש- PSA תימשך על ידי הסיבולת של המותגים של GM בשווקים החזקים ביותר באירופה: גרמניה כמו גם בריטניה. כמו גם היעילות של שיתוף חדשנות כי קבוצת פולקסווגן הוכחה בצורה כה יעילה אינה יכולה להיות בספק.
• ‘הדברים לבסוף הולכים להיות מרתקים עבור DS בשנת 2017’
אבל איפה ווקסהול כמו גם אופל יושב בין סיטרואן חוזר, פיג’ו מרשים בהדרגה כמו גם DS של מותג פרימיום חדש ומעניין? אני בטוח של- Tavares יש תוכנית, עם זאת זה צריך להיות חזק.
אמנם זה עשוי להיות הגיוני הכספי עבור GM, אך יתכן וזה יתברר כדוגמה אחת נוספת לעסק האמריקני הפנטסטי הזה המספק על אירופה – קחו בחשבון את סאאב כמו גם שברולט? נקווה ש- PSA רואה יותר ערך בווקסהול כמו גם באופל מאשר GM.
מה אתה מאמין לגבי ההווה לציין את ג’נרל מוטורס כמו גם על שיחות PSA? בואו נבין למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *