פורד Ecoblue דיזל מנוע כדי להתגלגל על ​​פני טווח


בעקבות חשיפת המעבר המעודכן עם מנוע דיזל חדש של Ecoblue, פורד אישר רשמית שהמנוע יתגלגל על ​​דגמי נוסעים עתידיים.
המנוע תוכנן לצמצם גם פליטת CO2 וגם NOX, לשפר את השכלול ולהציע ביצועים גדולים יותר ב- REVs נמוכים. זה הראשון במגוון חדש של דיזל פורד מתקדם שנעשה נחוץ על ידי תקנות פליטות מחמירות יותר ויותר.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• איזה מכונית תקני הפליטה של ​​יורו 6?
במהלך יוצא דופן, המנוע החדש ערך את הופעת הבכורה שלו ברכב המסחרי של פורד, אך החברה גם אישרה כי מנועי Ecoblue “יניעו את מכוניות הנוסעים העתידיות של החברה”. המועמד הסביר ביותר לקבל אותו קודם הוא פורד קוגה המעודכן, בעוד שהמוקד הבא נמצא גם הוא בתור.
יחידת Ecoblue, בהופעה כמנוע 2.0 ליטר במעבר, משתמשת בטכנולוגיית טיפול פליטה אוריאה של Adblue כדי להפחית את פליטת החלקיקים וה- NOX, שערוריית כואבת לאחר פליטות. יעילות הדלק משופרת גם עד 13 אחוזים בצורה זו.
פורד טוענת שמדובר ב”עיצוב גיליון נקי “, עם פנימיות מעוצבות מחדש ומפחיתות חיכוך ויוצר מערכת בעירה בוערת נקייה. מזרקי דלק חדשים מיישמים דלק בצורה מדויקת יותר, בעוד שנוספה מערכת התחלה/עצירה פחות פולשנית.
עידון שודרג לתקן מכונית נוסעים, עם הפחתת רעש ארבעה דציבלים במצב סרק מעל מנוע המעבר הישן. פורד של המנהיג הטכני של מנוע הבסיס של אירופה, פול טרנר, קובע כי מבורך הנפט נוצר “באמצעות משוב מלקוחות ברחבי העולם”.
“העיצוב המגוונת אפילו מאפשר להשתמש באותו בלוק ליישומי הנעה קדמית ויישומי הנעה אחורית, והעיצוב והטכנולוגיות המתוחכמות מספקות יעילות דלק מוגנת עתיד ופליטות”.
בדוק את הסיבוב שלנו של המכוניות החסכוניות ביותר למכירה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *