“יונדאי ניגב את הרצפה עם האופוזיציה בפרסי מכוניות ומשאיות חדשות 2021”


מה ההבדל שעושה עשור בעולם זה על עולם הרכב החדש. אם, לפני 10 שנים, מישהו ניבא כי יונדאי הצנוע יכה את אאודי, יגואר, וולוו, כמו גם מכוניות יוקרתיות אחרות וחברות משאיות מבחינת מוצרי אולם תצוגה המובילים בכיתה, לשנת 2021, הוא או היא היו היו המוחלט כחובב רכב בונקרס בתמימות.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

כיצד יכול להיות עסק למתחילים ממדינה קטנטנה ומאוחרת של מכוניות במזרח אסיה, פוטנציאל להדביק, כמו גם לעקוף מכוניות ווסטיות מכובדות, הוותיקות, המערביות, שהבינו די הרבה-או כך הם האמינו -פועלים מהמרכזים המוקדמים שלהם כמו גם מפעלים?

פרסי מכוניות ומשאיות חדשות 2021: הזוכים

אבל, יונדאי עשה בדיוק את זה: זה פשוט עלה על אאודי, ג’אג כמו גם וולוו. בלבוש הדרום קוריאני היה בעל התבנית להתמודד עם הענק הגרמני, החביב על אנגליה, כמו גם בסטרארט הבטוח הבטוח של שוודיה-לא חשוב רבים אחרים, לכאורה ‘טובים יותר’ במדינות בניית מכוניות מבוססות הרבה יותר. כמו שזה היכה את כולם.
הרכב חושף כי פרסי מכוניות ומשאיות חדשות מספקות את ההוכחה. מבין קטגוריות הכיתה של 20 פלוס, אאודי, ג’אג, כמו גם וולוו לא זכו אף אחת. בינתיים, העלאת המגרש שהיא יונדאי תפס חמש. מספיק אמר? אה, לא ממש, מכיוון שהמעצב מבוסס סיאול כמו גם יצרן של דלק, דיזל, היברידי, גפ”מ, טהור-חשמלי כמו גם מכוניות ומשאיות מימן (בתוספת אמצעי מניעה אחרים שעובדים באוויר כמו גם על מים) כמו כן בחרה את הענק – הרכב הכללי חושף מכוניות ותואר משאית השנה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *