בוס העיצוב של יגואר רוצה לפתח הרבה יותר מכוניות ספורט


מנהל העיצוב החדש של יגואר, ג’וליאן תומסון, אמר ל- Automobile Express שהוא רוצה ליצור הרבה יותר מכוניות ספורט, עכשיו כשהוא עומד בראש העיצוב של המשרד הבריטי מַחלָקָה.
יגואר F-Type המעודכן, מכונית הספורט היחידה של המשרד, הוא הדגם החדש הראשון שהושק תחת כהונתו של תומסון כמנהל עיצוב, אך תומסון מעוניין לחזק את עמדתו של יגואר בשוק זה. הוא דיבר אך ורק לרכב אקספרס, הוא אמר לנו: “יגואר תמיד יבנה מכוניות ספורט. אשמח לעשות הרבה יותר מאחד. ”
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• מפעל יגואר חדש כדי לאפשר עיצובים ‘זוהרים יותר’
למרות שמכירות מכוניות ספורט כיום נמוכות יחסית בהשוואה לסוגים אחרים של רכב, תומסון מאמין שהסיכון ההולך וגובר לייצור הנפח המיינסטרימי יכול לראות ביקוש גדול יותר למכוניות יוקרה ורכב ספורט בעתיד. הוא אמר, “בימינו ובעידן החשמל והטכנולוגיה האוטונומית, חלק ממני חושב שיש תחייה של אנשים שנהנים מהובלות למען התחבורה ונוסעים למען הנהיגה.
“בין אם זה הופך את השוק לגדול יותר אני לא יודע, אבל אני חושב שיש סיכון לרכב ייצור נפח והם הולכים להיאבק כדי למצוא עמדה במה שהם עושים. אני מקווה שמכוניות מיוחדות ויוקרתיות באמת, מכוניות ספורט, ימצאו מקום בו יש להם אפשרות להיות הרבה יותר אקזוטיים. “

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *