פולקסווגן משקיעה בפלטפורמת טעינה לרכב חשמלי ברוח אירופה


פולקסווגן ממשיכה לדחיפה לעבר החשמל על ידי השקעה בפלטפורמה דיגיטלית רחבה באירופה לתחנות טעינה EV. יצרנית הרכב הגרמנית היא כיום בעלת מניות ב’הובייקט ‘, במטרה לחבר תחנות טעינה ברחבי היבשת.
ההשקעה נובעת מההשקה האחרונה של פולקסווגן של MOIA-סטארט-אפ חדש של שירותי ניידות שיתמקד בהבאת מעבורות חשמל אוטונומיות לחלוקת רכיבה לשוק. סביר להניח שמערכת ההריביה תהפוך לחלק בלתי נפרד מרשת זו בעתיד.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

מטרת ההובאסיביות היא ליצור תשתית טעינה סטנדרטית לחלוטין ומערכת תשלומים בינלאומית, תוך הסרת המהומה והבלבול של EVs טעינה עם מספר רב של ספקים שונים. החברה הוקמה בשנת 2012 על ידי עמיתים יצרנים ב.מ.וו ודיימלר, וספקי טק רכב גדולים בוש וסימנס. 40,000 נקודות מטען כבר נופלות תחת האגף של האובייקט בשלוש יבשות.
ראש האסטרטגיה הקבוצתית של פולקסווגן תומאס סדרן אמר כי “עם ההשקעה שלנו בהובאסיט אנו תומכים בטרנספורמציה הדיגיטלית ותורמת תרומה חשובה למעבר ל- EREA של ניידות אלקטרונית”.
פלטפורמת האסטרטגיה של פולקסווגן 2025 מתכננת להשיק 30 רכבים חשמליים חדשים ברחבי המותגים של הקבוצה עד שנת 2025. על ידי הבטחת רשת הטעינה קלה יותר לשימוש ואמינה יותר, פולקסווגן שואפת להימנע מה- Crivers המתחרים באטי של EV.
בדוק את התצוגה שלנו בעשרת המכוניות החשמליות הטובות ביותר לקנות היום …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *