טויוטה נזכרת ב -2.4 מיליון פריוס ואוריס על פני סוגיית דוכן


טויוטה נזכרת ב -2.43 מיליון דוגמאות לפריוס ואוריס היברידית על פי חששות שהמכוניות עלולות לאבד כוח כאשר הם נכנסים למצב ‘כישלון’, המכונה בדרך כלל מצב צולע. דוגמאות לפריוס, פריוס+ ואוריס היברידי שנבנו בין אוקטובר 2008 עד נובמבר 2014 מושפעות.
רוב המכוניות (1.25 מיליון) נמצאות ביפן ואילו 830,000 נמצאות בצפון אמריקה. 290,000 נוספים נמצאים באירופה ו- 55,519 בבריטניה. ניתן לתקן מכוניות שנפגעו באמצעות תיקון תוכנה המנוהל על ידי הסוחרים.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

מכוניות נועדו להיכנס למצב צולע בבית כאשר מערכות הניטור שלהן מגלות בעיה איפשהו במערכות המכונית. מצבים כאלה מגבילים את כמות הכוח שהמנוע יכול לפתח ולהגביל את המהירות המרבית של המכונית, בדרך כלל לסביבות 30 או 40 קמ”ש.
כאשר דגמים מושפעים של אוריס ופריוס נכנסים למצב צולע-בית בעקבות תקלה במערכת ההיברידית שלהם, עם זאת, טויוטה זיהתה שהמכוניות עלולות לאבד כוח ולדוכן-אם כי הבלמים וההגה של הרכבים עדיין יעבדו.
זיכרון זה עוקב אחר פעולה קודמת שהונפקה על ידי טויוטה בספטמבר, אשר נוגעת לסיכון שריפה פוטנציאלי במערכות ההיברידיות של האצ’בק האחרון של פריוס ורכב שטח היברידי C-HR-אם כי המצב הרפוי-בית משפיע על דוגמאות מהדור הקודם של פריוס ו אוריס היברידי.
בהצהרה שפרסמה החברה נמסר: “טויוטה מבצעת זיכרון בטיחותי שבריטניה כרוך בדגמי פריוס, פריוס+ ואוריס היברידיים. ישנם 55,519 רכבים שנפגעו שהופקו מאוקטובר 2008 עד נובמבר 2014.
“הרכבים המעורבים נועדו להיכנס למצב נהיגה כושל בתגובה לתקלות מערכת היברידיות מסוימות. טויוטה גילתה כי במצבים נדירים, הרכב לא יכול להיכנס למצב נהיגה כושל כמתוכנן. אם זה קורה, הרכב עלול לאבד כוח ולהתעקש. היגוי כוח, בלימה ומערכות עזר כמו אותות תור יישארו תפעוליים.
“סוחרי טויוטה יעדכנו את התוכנה עבור כל הרכבים המעורבים ללא עלות והזכירה תתבצע בהתאם להנחיות DVSA.”
האם אתה הבעלים של אחת המכוניות המושפעות? ספר לנו את מחשבותיך בקטע התגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *