המהדורה המיוחדת Alpine A110 Legende GT עודכנה לשנת 2021


Alpine השיקה מחדש את ה- A110 Legende GT לשנת 2021. כיום זמינה כיום גרסת המהדורה המיוחדת של המותג הצרפתי של פורשה קיימן 718 עם בחירה של שני מפרטי עיצוב שלה ואותו מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר בנפח 288 כ”ס נמצא ב- A110S.
זה זמין להזמין כעת, כאשר המחירים מתחילים מ- 61,655 ליש”ט. עם זאת, קונים מעוניינים יצטרכו לנוע במהירות, מכיוון ש -300 הדגמים הזמינים ישותפו בכל השווקים האירופיים.

10 מכוניות הספורט הטובות ביותר 2022

גרסאות Legende GT של ה- A110 זוכות אורות אחוריים LED לבנים מעושנים, מחוגה בלם זהב, תגי אלפיניים זהב וסט של גלגלי סגסוגת ייחודיים בגודל 18 אינץ ‘. ישנם גם שני גימורי צבע בלעדיים לבחירה; כסף מרקורי ותהום כחול.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

חיתוך תא הנוסעים שונה לפי גימור הצבע. בלי קשר לבחירה, זה מגיע עם זוג מושבי דלי נוחות של סבל, חתוך בעור שחור על מכוניות הכסף ועור חום ענבר על המכוניות הכחולות. גם גלגל ההגה ופאנלי הדלתות גוזמים כך שיתאימו למושבים.
במקומות אחרים בתא הנוסעים, יש כותרת זמש דינמיקה, משענת רגל אלומיניום למרגלות הנוסעים וכמה סיבי פחמן ייחודיים עבור לוח המחוונים והקונסולה המרכזית, עם פתיתי נחושת השזורים דרך הפאנל. כל דגם כולל גם לוח ממוספר, המסמן את מקומו בסדרת הבנייה.
ישנן גם כמה נוחות יצורים יותר מאשר A110 מחוץ למדף, כמו פליטה ספורטיבית פעילה, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמה היפוך ומערכת שמע מוקדית פרימיום. מערכת Infotainment שבעה אינץ ‘משלימה את רשימת הציוד.
בדומה ל- Legende GT הישן, דגם חדש זה מופעל על ידי מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר טורבו עם ארבעה צילינדרים. אולם, כאשר למכונית הקודמת הייתה רק המנגינת 249BHP הסטנדרטית של A110, לדגם המעודכן יש אותה פלט כמו ה- A110 החזקים יותר.
המשמעות היא שמומנט של 288 כ”ס ו -320 ננומטר, שלדברי אלפיני מספיק זמן של 0–62 קמ”ש של 4.4 שניות ומהירות עליונה של 155 קמ”ש. המנוע שולח כונן לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים אוטומטית של שבע הילוכים.
כעת קרא את כל החדשות האחרונות בנושא העתיד הטהור-חשמלי המתוכנן של אלפיין …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *