אאודי A3 חדש של 2020: עלויות כמו גם מפרט מאומת


אאודי פרסמה בשקט רשימת מחירים מלאה כמו גם מפרט לדור הרביעי A3 באתר הרשמי שלה. העיצוב החדש מוצע להזמין כעת, הן בהאצ’בק והן בסגנונות גוף של סלון, עם עלויות החל מ- 23,300 ליש”ט עבור דגם Teknik ברמת הכניסה, מטפסים ל -40,330 ליש”ט עבור גרסת Vorsprung טופ.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

ה- A3 היוצא הוא המכוניות והמשאית הוותיקה ביותר בהרכב הנוכחי של המותג הגרמני, אולם השינויים בעיצוב חדש זה אינם מהפכניים. הוא זקוק לעין מאומנת לאזור ההבדלים בחוץ, אך ברוחב 1,820 מ”מ, ה- A3 הזה צמח מעט – כמו גם הוא קצת יותר מקודמתו בגובה 4,034 מ”מ. עם זאת, זה לא גבוה יותר מהמכונית הישנה, ​​כמו גם בסיס הגלגלים שלה לא השתנה.
• סקירת אב -טיפוס חדשה של אאודי S3
אאודי שינתה את הסטיילינג של ה- A3, ולכן כעת היא נופלת על פי אוהבי הסופרמיני A1 כמו גם קרוסאובר Q3 – אך השינויים הם מינימליים יחסית. יש סורג רדיאטור משושה חדש, פנסי LED טריים כמו גם אורות זנב כמו גם כמה חתכים נוספים כמו גם קמטים לאגני המכונית. גם לאתחול יש פתיחה רחבה יותר מבעבר, תוך שמירה על אותה יכולת 380 ליטר בדיוק.
קל יותר לאתר את התיקונים של אאודי עבור הפנים של ה- A3. באמצע המקף נמצא מסך חדש של 10.1 אינץ ‘, שזווית לכיוון הנהג כמו גם נפוץ בכל הטווח. הוא יושב מעל לוח ניהול אקלים חדש וכן ניהול נפח סיבובי עם גלגל קליקים רגיש למגע, המופעל כמו iPod ישן.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *