Nissan Bladeglider רעיון מציג תצוגה מקדימה של מכוניות ספורט חשמליות רדיקליות ומשאית


ניסאן סיפקה רמז בנוסף לכך שהיא עשויה ליצור מכוניות ספורט חשמליות רדיקליות ומשאית על ידי חשיפת התקדמות חדשה של התפיסה Bladeglider שלה.
זוג ניסן בלדגלידר חדש מציג מכוניות ומשאיות מוצגות בשתי תצורות באירוע בברזיל כדי לציין את תחילת המשחקים האולימפיים בריו. הם מסמנים פיתוח הסרה מה- Bladeglider המקורי, שעלה את הופעת הבכורה בתערוכת הרכב של טוקיו בשנת 2013, על ידי הכללת מסלול כוח חשמלי לחלוטין כמו גם בקתה הרבה יותר הגיונית – אם כי נותר העיצוב הרדיקלי לשלושה מושבים.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• סקירת טיול ניסאן בלדגלידר
ניסאן קובע כי ה- Bladeglider החדש הוא “מחקר מחקרי מרגש, בחיים האמיתיים, על פוטנציאל ביצועי ה- EV המתקדמים”. המכוניות והמשאית חשמלית לחלוטין, עם מנוע כוח שהוקם על ידי שותפו של ניסאן לפרויקט, Williams Advanced Engineering מבוסס DIDCOT. ל- Bladeglider סוללת ליתיום -יון של 220 קילוואט, המספקת אנרגיה חשמלית לזוג מנועים חשמליים של 130 קילוואט – אחד על כל אחד מהגלגלים האחוריים.
13

אורך הרכב כולו הוא 4,300 מ”מ – כל כך קצר יותר ממוקד פורד. זה מעט יותר רחב יותר מהבקיעה של משק הבית, בגובה 1,850 מ”מ, אולם קו הגג של Bladeglider יושב הרבה יותר מ -15 סנטימטרים נמוך יותר מהפורד, רק 1,300 מ”מ.
ה- Bladeglider אינו קל במיוחד, ב -1,300 ק”ג – בערך כמו זהה ל- BMW I3 טהור -חשמלי. נאמר כי הנדסה מתקדמת של וויליאמס הקליטה נתוני ביצועים לניסן החדשה, תוך פרסום מהירות עליונה “העולה על 190 קמ”ש (118 קמ”ש)” וכן זמן 0-62 קמ”ש של “פחות מחמש שניות”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *