Small Small JCW Hot Hot Chatch המגיע בשנת 2021


סמול הודיע ​​כי הוא יפתח מודל מלא של ג’ון קופר חשמלי לחלוטין – ושחרר את תמונות הריגול הרשמיות הללו כאישור.
רק לפני מספר שבועות רמז ראש ברנד קוארבר הקטן לרכב אקספרס כי החברה חוקרת כוח חשמלי לדגמי הביצועים העתידיים של JCW – ולא נאלצנו לחכות זמן רב לראות מה עולה.

סקירה חדשה של JCW GP 2020 קטנה

לא הונפק מידע טכני על ה- JCW החשמלי, אך תמונות רשמיות אלה מראות בבירור כי גרסה חשמלית של ה- GP3 שהושק לאחרונה תהיה הקטנה החמה הראשונה שתלך אלקטריק.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

הכנף המותקנת על גג, גלגלים שלפוחית ​​וגוף גוף אגרסיבי הועברו ישירות מה- GP3, אך התבוננו מקרוב מאחור ותראה כי פליטת היציאה המרכזית חסרה-אינדיקטור ברור שמדובר ב- EV מלא.
16

אם דיבר על ההכרזה על תוכניות ה- EV החדשות ביותר של מיני, אמר קובר: “עם החשמל הקטן, הראינו עד כמה ניתן לשלב את ההנאה והניידות החשמלית. עכשיו זה הזמן לתרגם את התשוקה הביצועית של המותג של ג’ון קופר עובד לאלקטרומוביות. אז אנו עובדים קשה כדי לפתח מושגים עבור דגמי ג’ון קופר עובד עם חשמל כונן. ”
הבחירה של מיני ללכת אלקטריק עם תלת דלת של JCW היא אחת יחסית פשוטה; החשמל הקטן המקובל מעניק לחברה בסיס ישיר לעבוד ממנו, מבלי שתצטרך להשקיע בפיתוח גוף או פלטפורמה חדשים. מה שהופך את ה- GP3 למועמד טוב למהפך חשמלי הוא ההתמקדות שלו בביצועים; אין מושבים אחוריים, כך שקטן יכול להתאים לבקיעה החמה החשמלית עם סוללה גדולה יותר מזו שנמצאה בחשמל הקטן כדי להגדיל את הטווח מבלי שתצטרך להקריב כוח.
צפו ל- JCW הכל-חשמלי באזור של 300 כ”ס, וסביר להניח שהבקיעה החמה תגיע בסוף 2021.
האם אתה נרגש מהסיכוי לפקיע חם קטן וחשמלי של JCW? ספר לנו את מחשבותיך בקטע התגובות …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *