דה טומסו ואפולו עושות הופעות לא שגרתיות של ז’נבה


דה טומסו, יצרנית מכוניות העל האיטלקיות האגדיות האחראיות לפנטרה משנת 1971, נרכשה לאחרונה על ידי אותו צוות שמאחורי ה- Apollo IE Hypercar. אף אחד מהפירמה לא הופיע רשמי בתערוכת הרכב של ז’נבה השנה, אבל זה לא הפריע לצמד בניסיון לעלות את האירוע.
גם ה- Apollo IE וגם דגם דה טומסו לא מזוהה נצפו משייט סביב האירוע בהסוואה כבדה. ראינו בעבר את היפר -היפר אפולו של 2 מיליון ליש”ט, 780 כ”ס, אך הפרטים על דה טומסו החדש נותרו תעלומה. לעת עתה, כל מה שיש לנו הוא השם הפוטנציאלי של הפרויקט, שנרמז על ידי ה- hashtag ‘dtprojectp’ של המכונית המודפס מעל לשמשה הקדמית שלה.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• מכוניות העל הטובות ביותר לשנת 2019
נראה כי דגם הקנטה של ​​דה טומסו כולל עיצוב “בצורת טריז” נצחי, תוך השבתת השפעה מהפנטרה הקלאסית והפרארי 308 GT4 דינו. אנו מצפים שזה יהיה הנעה אמצעית ואחורית, ואם אפולו תחיל את אותה פילוסופיה כמו מכונית ההיפר של IE, דה טומסו החדש הזה לא יכלול שום סוג של כונן היברידי.
8

אפולו רכשה את הזכויות על לוחית דה טומסו בשנת 2014, בעקבות התמוטטותה הכספית של החברה האיטלקית בשנת 2004. אפולו רשם אז בשקט סימן מסחרי למותג בשנת 2018, ואחריו במהירות לוגו מעוצב מחדש ופטנטים של סדרה עבור דגם דה טומסו.
ראיין בריס, מנכ”ל ו- CMO של אפולו, הגיב על סודיות הפרויקט, וקבע: “איך שאנחנו פועלים זה שאנחנו בדרך כלל במצב התגנבות, יש הרבה מאחורי הקלעים – אנחנו לא מוכנים להכין הגיב כרגע. ”
הרכישה של אפולו של לוחית הדה טומסו עשויה להוכיח הרחבה מועילה עבור החברה. נכון לעכשיו, אפולו בונה רק מכסי יתר מוגבלים ומוגבלים, כדי להתחרות באוהבי אסטון מרטין ולקירי ופרארי לפרארי. דה טומסו יכול במקום לשמש כיצרנית מכוניות -על ממוקדות נפח, עם יריבה פוטנציאלית לכדומה של ניו פרארי F8 Tributo.
השנה מציין את יום השנה ה -60 של דה טומסו, כך שחידתה של המותג נראית מתוזמנת. עדכונים נוספים על התוכניות של אפולו למותג ייחשפו ככל הנראה בהמשך השנה.
לחץ כאן לכל האחרון מתערוכת הרכב של ז’נבה 2019 …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *