Jaguar XE ו- XF רווחים דגמים שחורים R-dynamic


יגואר הוסיפה רמת חיתוך שחורה R-Dynamic Topping New Topping Toping, והביאה רמזים לעיצוב ספורטיבי והגדילו ציוד סטנדרטי לסלון הבינוני של המותג. ה- XE הקטן יותר קיבל את המפרט החדש בשנה שעברה, ומשיג תכונות נוספות כחלק מהעדכון.
לקבלת מראה תכליתי יותר, שני הדגמים מקבלים כובעי מראה שחורים מבריקים, חיתוכי אדן וגלגלים בגודל 19 אינץ ‘עם מחסני בלמים אדומים. R-Dynamic Black Trim כולל כעת זכוכית פרטיות וגג שמש פנורמי עבור ה- XE, כמו גם ה- XF, ופירוט שחור משתרע על הסורג הקדמי, פתחי אוורור פגוש ותג. סביבת החלונות הצדדית של כרום של דגמים פחותים מוחלפים גם הם בפריטים שחורים מבריקים.

יגואר F-Pace R-Dynamic Black במכירה מ- 46,765 ליש”ט

רמת הקצוות החדשה מביאה נושא פנים חשוך לשתי המכוניות, עם חיתוך אבוני אפור מבריק וחיתוך פורניר עץ אפר פחם סאטן עבור XE ו- XF בהתאמה. כל אחד מקבל פנים דוושת מתכת בהירה, ואילו ה- XF כולל תאורת תא הנוסעים המובילה המספקת 30 צבעי תאורת סביבה שונים, בהשוואה לעשר האפשרויות הקודמות.
12

ה- XE ו- XF R-Dynamic Black מצוידים בטווח הקיים של בנזין דלוני ודיזל בן ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר. Drive נשלח לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים אוטומטית של 8 הילוכים ZF, עם מערכת ההנעה הארבע הגלגלים של יגואר הזמינה כאופציה.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

שני הדגמים השחורים R-Dynamic מצוידים במערכת ה- Pivi Pro Infotainment האחרונה של Jaguar, עם קישוריות אלחוטית משולבת של Apple Carplay ו- Android Auto-Wireless לשניהם, יהיו זמינים בקרוב באמצעות עדכון אוויר. ניתן להתקין עדכונים אלה בצורה חלקה מבלי לבקר בסוחר, וניתן לציין גם את ה- XE וגם XF באמצעות כרית טעינה אלחוטית המגדילה את קבלת הרשת הניידת.
עידון הוא חליפה חזקה של יגואר, וה- XF מקדיש זאת בביטול רעש פעיל המבטל צלילים בתדר נמוך בתדר. שני הסלונים נהנים ממערכת היינון האווירית של יגואר המשפרת את איכות האוויר בתא.
ה- XE R-Dynamic Black מוצע בבחירה של חמישה גימורי צבע מתכתיים, כאשר המחירים מתחילים מ- 33,470 ליש”ט. ה- XF המופעל על ידי הטווח זמין עם בחירה חופשית של צבעי צבע ומתחיל מ- 37,535 ליש”ט, ועולה ל -39,395 ליש”ט לאחוזת ספורטברק.

לחץ כאן לרשימת המכוניות המבצעות הטובות ביותר שלנו במכירה עכשיו …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *