ארגון מחדש של לוטוס עלול לגרום לקיצוץ עבודה המוני


לוטוס יכול לחתוך הרבה כמו 325 משרות באתר Hethel שלה בנורפולק. הכל חלק מתרגיל ארגון מחדש וחיתוך עלויות בחברה שנוצר כדי ליצור בסיס איתן לצמיחה עתידית.
לאחרונה הוקם כמנכ”ל לוטוס, ז’אן-מארק גאלס אמר: “עבדנו קשה מאוד כדי להימנע מהצורך להציע את ההצעה, אך אמנם מאמינים שזה כעת חיוני. זה בשום אופן לא השתקפות על העובדים שלנו שלא הראו לנו דבר מלבד מסירות לנו ועבדו ללא לאות לתמיכה בלוטוס. ”
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

קיצוצי התפקיד מגיעים קצת יותר משנה לאחר שוטוס הודיע ​​כי ייצר הרבה יותר ממאה משרות חדשות בזכות השקעה של 100 מיליון ליש”ט של בעליו, DRB-HICOM.
עם זאת, לוטוס מאמין כי קיצוץ העבודה נדרש כדי לשפר את ההכנסות העתידיות, והחברה מעוניינת לבנות על עלייה לאחרונה במכירות. בדרך כלל זה בזכות המכירות מעבר לים, שעזרו להביא לעלייה במספר המכוניות שהועברו מ 963 בשנת 2012 ל -1,368 בשנת 2013. גם נתון זה יכול להכות שוב השנה.
“לאחר ביצוע העיצוב מחדש, ועם צוות הניהול החזק והמנוסה שלה, לוטוס חייב להיות ארגון רזה יותר, הרבה יותר תחרותי, תוך התמקדות הן בייצור מכוניות ספורט מובילות בכיתה והן בהנדסה חדשנית”, אמר גאלס.
עם זאת, יש עבודה לא מבוטלת בלוטוס, עם זאת, כאשר החברה עושה הפסד נטו של 167 מיליון ליש”ט בשנת 2013. אם יש להאמין שמועות אחרונות אז התוכניות הגדולות הן מרחיקות – סלון ספורטיבי וגם רכב שטח שניהם על הכרטיסים ו

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *