הוכרזו MII כמו גם מהדורות איביזה טוקה שנחשפו


. ה- MII החדש כמו גם עיצובי IBIZA מבוססים על הקצוות הבולטים של SE כמו גם על ציוד נוסף, כולל מערכת ניידת מסך מגע, כסטנדרט.
המערכת הניידת היא מערכת בגודל קלטת קלטת המתחברת לראש לוח המחוונים. הוא מנוהל באמצעות מסך מגע בגודל חמישה אינץ ‘וכולל גם טלפון SAT-NAV, Bluetooth וכן פונקציות הזרמת שמע, חריץ כרטיס מיקרו SD לאחסון מוסיקה, כמו גם פונקציות מחשב TRIP.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

הדגשות מפרט אחרות כוללות מיזוג אוויר, גלגל הגה עטוף עור כמו גם ידית הילוכים, מראות דלת חשמליות, חלונות קדמיים חשמליים כמו גם בקרת יציבות אלקטרונית.
גם ה- MII TOCA נהנה מחיישני חניה רכב אחוריים, ואילו עיצוב איביזה מקבל פנסי ערפל קדמיים כמו גם שדרוג מגליני סגסוגת 15 אינץ ‘עד 16 אינץ’.
ה- MII TOCA מבוסס על עיצוב ה- SE 1.0 ליטר MII 59BHP, כמו גם מוצע בשני שלוש וגם חמש דלתות גוף. שלוש הדלתות של MII TOCA מתחילות ב -9,845 ליש”ט, ואילו חמש מכוניות הדלתות והמשאית מתחילות ב -10,195 ליש”ט. זהו 475 ליש”ט נוספים על עיצוב SE עליו הוא מבוסס, אולם מושב קובע כי המכשירים הנוספים שווה 805 ליש”ט.
ה- Ibiza Toca מוצע במגוון המלא של תיקי הגוף, תוך שילוב האצ’בק של שלוש דלתות, האצ’בק של חמש דלתות כמו גם דגמי אחוזת ST. העלויות מתחילות ב -12,700 ליש”ט, 13,200 ליש”ט כמו גם 13,920 ליש”ט בהתאמה, מה שהופך את איביזה טוקה ל -425 ליש”ט ליקר הרבה יותר ממכוניות SE והמשאית עליהן מבוסס.
מהדורות TOCA מוצעות לקנות עכשיו, עם מכוניות ומשאיות ראשונות מאוד שצפויות להופיע ממש כאן בתחילת פברואר. עם זאת, אם אתה רוכש TOCA MII בין עכשיו כמו גם בסוף מרץ, העלות ממוזערת על ידי 850 ליש”ט בנוסף, ומציבה את עלות ההתחלה של דגם שלוש הדלתות על 8,995 ליש”ט.
בדיוק הדבר חל על איביזה טוקה. קבל זאת לפני סוף מרץ כמו גם העלות נחתכת ב -2,705 ליש”ט, מה שהופך את עלות ההתחלה של עיצוב ה- SC של שלוש הדלתות ל -9,995 ליש”ט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *