רכב שטח חדש של סובארו אאוטבק שנחשף בניו יורק


סובארו חשף את רכב השטח של הדור השישי באאוטבק בתערוכת הרכב של ניו יורק עם הבטחות לאיכות ויעילות רבה יותר.
ה- 4×4 מבוסס סובארו מדור קודם זוכה למראה חדש ומלא יותר בקנה אחד עם המורשת החדשה, עם הגנת גוף נוספת ומסילות גג ענקיות מלמעלה. עמודי ה- A הם כעת רזים יותר מבעבר לשיפור הראות, בעוד שמערכת המצלמות של Subaru Eyeing מספקת חבילת בטיחות הכוללת כל דבר, החל ממניעת התרסקות קדמית ועד נתיב לשמור על סיוע.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

למרות שהאוטבק האחרון של סובארו אינו מזמן מהדגם היוצא, הוא מקבל יותר מקום מאחור ומגף גדול יותר. מושבי עור מופעלים הם סטנדרטיים, וכך גם מערכת סאונד היקפי הרמן קרדון וחומרים פלוסר משמשים מעבר לוח המחוונים.
בארה”ב יוצעו שני מנועים: מנוע ארבעה צילינדרים של 173 כ”ס ו- V6 של 253 כ”ס, שניהם שולחים כוח למערכת ההנעה של כל הגלגלים באמצעות תיבת הילוכים CVT. כדי להגביר את סטטיסטיקות הכלכלה של שני המנועים, מערכת תריס סורג פעילה הועסקה לראשונה, ואילו וקטור מומנט פעיל ישפר גם את הטיפול במכונית.
אין עדיין מילה אם האאוטבק החדש יגיע לבריטניה, כאשר סובארו אומר שהיא בוחנת את שערי החליפין לפני שתקבל החלטה סופית. אבל עם ה- WRX STI החדש שאושר כעת לייצור, אנו מקווים שהאאוטבק החדש יגיע לבריטניה עם גרסה של דיזל 2.0 ליטר של סובארו מתחת למכסה המנוע. עם זאת, המחירים יעלו מעט במחיר ההתחלה של הדגם הנוכחי של 29,995 ליש”ט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *