ברוך הבא לאתר Auto Express החדש לגמרי


כפי שאנו מקווים ששמת לב, אתר Auto Express הוחלף על ידי מודל מוביל כיתה חדש.
אנו עוברים לעידן חדש ומלהיב לכותרת המכונית המועדפת על בריטניה עם דור חדש לחלוטין של AutoExpress.co.uk, אתר מגיב לחלוטין שמתאים אוטומטית לכל מכשיר עליו ברצונך להציג: טלפון, טאבלט או שולחן עבודה ו הטכנולוגיה החדשה מעניקה לנו את הפלטפורמה המושלמת להביא לך עוד יותר את המילים, התמונות והסרטונים עטורי הפרסים שלנו.
התבונן סביבך ותמצא את חדשות ה- Breaking Car האחרונות, תובנות בלעדיות על דגמים עתידיים, דירוג ביקורות מעמיקות של כל מכונית במכירה בבריטניה (בתוספת הרבה יותר חוץ מזה), בדיקות ותכונות קבוצתיות, צרכנים קשים ייעוץ, עסקאות רכב, בדיקות מוצרים, עמודות חוות דעת והרבה, הרבה יותר. ההבדל הוא שהפלטפורמה החדשה מביאה לך את הכל בפורמט חלקלק יותר, מהיר יותר ומעוצב להפליא המאפשר למילים, לתמונות ובווידיאו לזרוח.
יש גם המון תכונות חדשות. ה- AutoExpress.co.uk החדש כולל מפרט ומחירי רכב מלאים על כל תוכן הסקירה המעמיק שלנו, אפשרויות חדשות נהדרות לצפייה בתמונות וסרטונים, שילוב חלק עם דפי YouTube, Twitter, Facebook ו- Instagram בתוספת קטע הערות מחודש בו בו אתה יכול להסתבך. אבל זו רק ההתחלה. במהלך החודשים הקרובים נפרץ רצף של תכונות היי-טק חדשות כדי לשפר עוד יותר את אתר האינטרנט שלנו, מה שמביא לך חוויה טובה עוד יותר.
האתר כולו נוצר כדי להציב אותך בלב הכל. אנו מקווים שתיהנו להשתמש בזה ותישארו איתנו על מה שבטוח להיות מסע מרגש עבור Auto Express ועולם המכוניות בכללותם בשנים הבאות.
ספר לנו מה אתה חושב על אתר AutoExpress.co.uk החדש בקטע התגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *