פטנטים של טויוטה מדומה תיבת הילוכים מדומה למכוניות ומשאיות חשמליות


עם היברידי פלאג-אין כמו גם מכוניות חשמליות שמסתיימות בהרבה יותר דבר, נראה כי עתיד תיבת ההילוכים של ספר היד נמצא על קרח דק במיוחד. גם הקרח הזה נמס, כך נגיע לשנת 2030, וזה כאשר הממשלה איסור על מכוניות פיצוץ טהור יובאו לתוקף-לאחר מכן, כמעט כל מכוניות ומשאית חדשה במכירה יכללו אוטומטית.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

עם זאת, לטויוטה עשויה להיות אפשרות לחובבי נהיגה. מהנדסי החברה הגישו לאחרונה פטנט לתיבת הילוכים מדומה, המשתמשת במקל הילוכים מזויף, דוושת אחזקה מלאכותית כמו גם יישום תוכנה יצירתי לניהול כמות המומנט ממנוע חשמלי כמו גם לגרום למתח ההפעלה לפעול כ- גם כמו דרייב כמו מכונית בנזין רגילה.

עדכון בדיקת נהיגה כדי להגן על תיבת ההילוכים של ספר היד

מבחינה מכנית, ל- EV עדיין תהיה תיבת הילוכים מהירה, אולם טויוטה דוממת בכך שמערכת זו תהפוך את חווית הנהיגה של מכוניות חשמליות ומשאית דומה לזה של מכוניות ומשאית של דלק על ידי הגבלת כמות הכוח שהמנוע החשמלי יכול צור (והמהירות בה ייסעו המכוניות והמשאית) תלוי ב”הילוך “.
לכן, ב”הילוך הראשון “, המערכת תספק הרבה מומנט, אולם מהירות עליונה נמוכה. “שישה ציוד” יאפשר ל- EV להגיע למהירות עליונה גבוהה יותר, אולם רמת ההאצה תהיה איטית יותר – ממש כמו מכונית בנזין. כמו גם הנהג ידרוש לחתור עם “תיבת ההילוכים” כדי להשיג את הטוב ביותר מהמנוע החשמלי.
עבור קצת ריאליזם נוסף, טויוטה קובע שהאחיזה תכלול צלחת שייקר להעברת רטט עם רגל הנהג. הפטנט מזכיר גם את התוכניות להפוך את הערות ההחזקה למשתנות, ומציינות כי הנהג יכול לשנות את משקל הדוושה להעדפתם.
ראוי לציין כי החידוש הזה לא באמת יגרום לרכב החשמלי של טויוטה לעשות כל סוג של טוב יותר. למעשה, סביר להניח שזה יהפוך אותם לאט יותר מכיוון שתפוקת המנוע החשמלי מוגבלת בכוונה לטובת ההנאה של הנהג.
אבל נראה שזו כל מטרת המערכת. על הגשת הפטנטים של טויוטה נכתב: “במיוחד לנהגים המורגלים לנהוג בכלי רכב של ספרי יד, פעולת פסאודו-הסטת פסאודו שאינה כוללת את פעולת ההחלפה של ספרי הנהג עלולה לגרום לאי נוחות בחושים הנהיגה של נהגים המחפשים את ההנאה מנהיגה [תיבות הילוכים ידניות ]. ”

האם תרצה לראות את תיבת ההילוכים המדומה של Toyota EV Handbook מגיעה לייצור? בואו נבין בתגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *