‘יגואר צריך להתפתח במומנטום ה- EV שלו’


, ידידותיות אקולוגיות מטופחות להפליא כמו גם מסלולי גולף של תוכנית גולף פבל ביץ ‘הם עולם הרחק מההמולה כמו גם כבישי בריטניה כמו גם רחובות – כמו כן, היה הרבה מה לשים לב לאירוע הרכב המסורתי האמריקני בסוף השבוע שעבר.
ב.מ.וו סיפקה לנו את ה- Z4 החדש לגמרי בצורה ייצור, ואילו אאודי כמו גם מרצדס הביטו קדימה עם מכוניות רעיון חשמליות. יגואר הצטרף גם הוא לחשוף כי סוג ה- E החשמלי שלה יוצע ללקוחות מהשנה הבאה, בעלות שמרנית על פי שמרנות צפונית ל -300,000 ליש”ט.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• סוג אלקטרוני חשמלי לייצור לייצור
עם זאת, המשרד הבריטי לא עומד לעצור שם. המהנדסים שלה עובדים על תחליף בינוני לרכב הספורט העכשווי F-Type-רכב שישלב מסע כוח היברידי, ובאופן פוטנציאלי, חשמל מלא.
אלה זמנים חשובים בשוק כלי רכב המחוברים, עם תפיסת קרקע כדי להניח את ניהול הקרקע הגבוהה המוסרית, ובין יצרני הפרימיום, את הגדרת ‘יריבה אמינה לטסלה’. יגואר נמצא ממש בחזית המירוץ ההוא, כמובן, עם רכב השנה שלנו לשנת 2018, ה- I-Pace, ומגביר את ההזמנות לקראת ההגעה בשנת 2019 של ה- E-tron של אאודי וכן את מרצדס EQ C.
עם זאת, מה שיגואר צריך לעשות עכשיו, הוא לפתח את המומנטום של ה- I-Pace, כמו גם לספק דחיפה חזקה לחשמל את שאר הטווח שלו, ומגשר בין המרחב בין רכב השטח כמו גם את כל מה ש- F-Type הופך.
התהליך צריך להתחיל, אנו מעריכים, עם הדור הבא החשמלי לחלוטין של ה- XJ, לוקח את הלימוזינה לחמישים השנים הבאות. הצעת ריצה ידידותית לסביבה בסוג אלקטרוני מסורתי היא דבר אחד. עם זאת, רכב יוקרתי עם יכולת לגלוש בשקט סביב מרכזי עיר, יהיה עוד יותר הצהרה.
בדוק את הרכבים החשמליים הטובים ביותר שנמצאים במכירה ברגע זה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *