ריצה מוגבלת אסטון מרטין V12 Vantage S Spitfire 80 Swoops ב


אסטון מרטין מקיימברידג ‘הציגה מהדורה מוגבלת של דגם V12 Vantage S. המיוחד מיוצר לציון 80 שנה ממטוס המתחרה של ספיטפייר כמו גם יחזיר את הרוכשים 180,000 ליש”ט. רק שמונה דוגמאות למכוניות ומשאית מיוחדות אלה ייעשו עם משלוחים ראשונים שמתייחסים למיקום ב -18 באוקטובר השנה.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• מיטב מכוניות הספורט והמשאיות במכירה עכשיו
מבחינה ויזואלית, ה- Spitfire 80 הושלם בצבע מיוחד ‘Duxford Green’ עם פסיסט צהוב שרץ לאורך הצדדים, מהנהן לסגנון הכנף של מטוס המתחרים המפורסם של מושב יחיד. כמו כן קיים מתווה צהוב על הסורג כמו גם מחוגה בלמים, יחד עם חזית סיבי פחמן כמו גם מפזרים אחוריים כדי לסכם את המראה הייחודי.
4

סגנון התעופה ממשיך בפנים עם סמלי ספיטפייר 80 ​​רקומים על משענות הראש כמו גם משיכות דלתות ב’חפיסה ‘אדומה, בדומה לזה שהתגלה במטוס. הרוכשים יקבלו גם מספר אביזרים הכוללים קסדת טיסה של אירווין וכן משקפי משקפי מעופפים לתוספת ערעור וינטג ‘.
לא בוצעו שינויים תחת מצנפת, כלומר קיים 565 כ”ס 6.0 ליטר V12 הרגיל, המסוגל 0-62 קמ”ש תוך 3.9 שניות נמרצות כמו גם מהירות עליונה של 205 קמ”ש.
שמונה העיצובים של Spitfire 80 יועברו לרוכשים במוזיאון IWM Duxford המפורסם. הבעלים החדשים יטופלו ביום של פעילויות הכוללות חווית טיסה של Spitfire, חווית נהיגה ברכב משוריינת וכן סיור במוזיאון אישי. הסיום יהיה הזדמנות לבדוק את גבולות המכוניות והמשאיות החדשות שלהם לאורך המסלול, לפני שצפו במסך של אחת מהספיטפירס האחרונות של MK1.
מה אתה מאמין במהדורת V12 Vantage S Spitfire 80? בואו נבין בתגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *