“זהו תור זהב עבור טנדרים”


זה הוגן לקבוע כי החודשים האחרונים היו ברכה עבור שוק הוואן בבריטניה. כאשר כולם נעולים בבית, הקנייה היחידה שכל אחד עשה – מעבר לטיולי סופרמרקט – היא ברשת, כמו גם צי טנדרים סיפק את ההזמנות הללו ברחבי הארץ. כמו גם בעוד ש- Coronavirus ראה סתיו ברישומי טנדר חדשים, הירידה לא הייתה רצינית כמו בשוק הרכב החדש: פורד טרנזיט בהתאמה אישית כמו גם מרצדס ספרינטר ראו שניהם הרבה יותר רישומים בחודש מאי מאשר המכונית הנמכרת ביותר, Tesla Design 3 (903 וכן 899 טנדרים בהתאמה, לעומת 852 טסלות).
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

כדי לצטט קמפיין פרסום של פורד בעבר, טנדרים מוכיחים כעמוד השדרה של בריטניה, תוך שימוש בקישור חשוב לעולם החיצון עבור משקי בית נעולים ברחבי הארץ. עם זאת, יצרני ואן יש תוכניות אדירות לטנדרים שלהם הרבה מעבר לתחום רשת משלוחי הבית.

10 הטנדרים הטובים ביותר בפאנל בינוני 2022

פורד מבקשת להגביר את הפוטנציאל של המעבר כמו גם את המעבר הקטן יותר בהתאמה אישית על ידי הוספת גרסאות בהשראת SUV. עיצובי נתיבי המעבר עדיין מרובעים כרכבי עבודה, אולם הקווים הפעילים בהתאמה אישית בהתאמה אישית יחד עם הדגמים הפעילים כמו גם מיקדים פעילים, כאשר אותם רמזי סטיילינג קשוחים בדיוק שנוצרו כדי להפוך אותה לרכב דרך חיים. עם מונית כפולה עם חמישה מושבים, כמו גם גרסאות בהתאמה אישית של טורנאו רב מושבים, יש הרבה טווח לעיצוב כמו זה כדי למלא את החלל שנותר על ידי מכירות מתמדות בתחום ה- MPV.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *