שברולט קמארו החדשה לשנת 2015: תמונות בלעדיות


פורד מוסטנג הראשון שנמכר רשמית בבריטניה בצורה ימנית-הנעה עשויה להיות בתחרות גדולה אם יש להאמין בזריקות הריגול האחרונות. שברולט מכנה גרסה חדשה של מכונית שרירים משלה – הקמארו והתמונות הבלעדיות שלנו חושפות כיצד שברולט קמארו לשנת 2015 יכולה להיראות.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

המרגלים שלנו תפסו את הקמארו המוסווה שהוערך ב”נורבורגרינג “וברור לראות שהמשרד האמריקני נדבק מקרוב לעיצוב הקוק-קולני ומראה הרטרו של המכונית הנוכחית.
10

העיבוד הבלעדי שלנו של קמארו החדש, בינתיים, מראה כיצד המכונית המוגמרת יכולה להיראות, תוך הפגנה שלמרות שחלק מהקמטים הייחודיים של הדגם הנוכחי יתרככו, המראה המאיים המקובל של המכונית ייעזרו עם פנסים חדשים וסורג דק, הדגשת רוחב חזותי ומעניקה לקמארו החדש נוכחות גדולה יותר על הכביש.
צילומי הריגול מראים פרד מבחן עם ארבעה צינורות זנב הרומזים על V8 Power עבור הגרסה החדשה, אך סביר להניח ששברולט תציע קמארו ארבעה צילינדרים חסכוני בהרבה ממש כמו שפורד עושה עם המוסטנג. כמו כן, צפוי שגם הקמארו החדש יפנה לבריטניה.
10

למרות שג’נרל מוטורס מציגה את המותג האמריקני בבריטניה בסוף השנה שעברה בגלל מכירות לקויות, שברולט אמרה כי דגמי “Halo” יעשו את דרכם לחופים האלה – מכוניות כמו קורבט וקמארו. אך אל תצפו לשום גרסאות כונן ימניות-הקופה החדשה של שתי הדלתות תהיה מבט שמאלי בלבד.
המחירים לא מאושרים אך צפו לגידול קטן רק בקמארו הנוכחי, המתומחר ב -35,345 ליש”ט עבור הקופה ו -40,345 ליש”ט עבור הניתן להמרה. לשם השוואה, ה- Ecoboost Mustang החדש של ארבעה צילינדרים צפוי לעלות מסביבות 30,000 ליש”ט. סביר להניח כי קמארו החדש יקבל את הופעת הבכורה הציבורית שלה בתערוכת הרכב של דטרויט בינואר 2015 או בתערוכה של ניו יורק חודשיים לאחר מכן.
מי ינצח את מכונית השרירים האפית בבריטניה הפנים-אוף? הודע לנו בקטע התגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *