מחירים שנחשפו עבור פולקסווגן גולף SV


הרענן 2018 חשף עלויות בריטניה כמו גם את המפרט עבור Carrier Golf People SV המעודכן טרי, שמתחיל מ- 20,475 ליש”ט. ישנם סך הכל של 25 עיצובים שונים עבור לקוחות לבחירה; ארבע רמות לקצץ, שש בחירות מנוע שונות כמו גם שלוש תיבות הילוכים שונות מוצעות, כמו גם ספרי קנייה פתוחים כעת.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

פולקסווגן חשפה את ה- SV הגולף החדש בתערוכת הרכב של פרנקפורט בספטמבר. שינויים חיצוניים הם בדרך כלל עדינים, אולם ה- SV של הגולף נהנה כעת מחזית הפגושים המתוקנים כמו גם מאחור, סורג שהשתנה קלות, פנסי LED על חיתוכים עליונים כמו גם פנסי זנב LED. צבע חיצוני אדום חמוציות חדש (המוצג בתמונות אלה) וכן מגוון טרי של גלגלי סגסוגת מסתכמים בשינויים הוויזואליים.
• האצ’קים הטובים ביותר למכירה
בפנים תגלו חומרים חדשים כמו גם חומרים שמטרתם לשפר את האיכות הנתפסת, אולם החדשות הגדולות ביותר הן הצגת מערכת New Find Pro Navigation במודלים של ספינות דגל. מסך המגע בגודל 9.2 אינץ ‘כולל לחצני מגע קיבולי לאורך הצד, בתוספת טכנולוגיה כמו ניהול מחוות כמו גם קישוריות סמארטפון מוגברת. מסך שמונה אינץ ‘נפוץ מוגדר למטה לטווח.
10
על המודעות שלנו

גם חדשנות אבטחה חדשה מוצעת ב- SV של גולף, כולל עזרה קדמית בבלימת חירום בעיר וכן במעקב אחר הולכי רגל. כמו כן יש פקקי תנועה באינטרנט (עזרה בניהול שייט אדפטיבי במהירות נמוכה שעובדת כמו 37 קמ”ש), מערכת עזרה מעודכנת של פארק וכן סיוע לקרוואן.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *