אאודי קרוסליין קופה רעיון חשוף


אאודי זרקה את העטיפות רעיון מפתיע בתכנית פריז. נקרא רשמית קופה Crosslane, הוא קטן יותר ממסגול ה- Q3, ולכן סביר להניח שתהיה כדורי Q2 אם גם כאשר הוא מייצר ייצור.
נראה כי זה נראה, כפי שסטיב לואיס, אאודי ראש לעיצוב רעיון, אמר לנו: “זה הרבה יותר הגיוני מאשר משהו כמו הרעיון של קוואטרו. הכיוון של אאודי פונה לעבר רכב שטח קטן יותר כמו גם רעיון זה ישפיע לחלוטין על גרסת הפקה. ”

בעקבות הדוגמה של הקופה של Variety Rover Evoque, ה- Crosslane משתמש בעיצוב מסוגנן של שלוש דלתות עם שני מושבים קטנים מאחור, אם כי יש לוח קירוי בסגנון פחמן נשלף בסגנון טרגה. בין אם עיצוב של שלוש או חמש דלתות יביא לייצור, עדיין נדונים, לדברי לואיס: “שני הנתיבים נחקרות. אנו מנסים לשכנע את הדירקטוריון שזה יקסים ללקוחות צעירים יותר, במיוחד עם גג הטארגה. וראייטי רובר אווק היה תמיד במראות שלנו כשיצור המכונית הזו. ”
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

הליכים בגובה 4,250 מ”מ, 1,900 מ”מ גדולים וגובה 1,500 מ”מ, ואילו בסיס הגלגלים הוא 2,550 מ”מ. זה הופך אותו לגדול מעט בכל ממד מאשר האצ’בק A3 בן שלוש דלתות. עם זאת, הוא קצר יותר של 135 מ”מ כמו גם נמוך ב -108 מ”מ מה- Q3, אישור לכך שמקדימה זו מציגה חבר קטן קטן במשק הבית של אאודי של רכבי שטח.
ה- Desing הוא שיק רגיל של אאודי מינימליסטי, אולם נאמר כי הוא תצוגה מקדימה של הדור הבא של מכוניות Q. “היו לנו תלונות על כך שכל אאודיס נראים זהים, אולם עם זאת אנו מראים סורג תלת -ממדי חדש כמו גם פנסים שיבדילו את רכבי השטח שלנו”, הסביר לואיס.
כמו כן, הוא כולל טכנולוגיית שלדת אולטרה פורצת דרך, עם מסגרת חלל המשלבת סיבי פחמן כמו גם אלומיניום כדי למזער את המשקל כמו גם לשפר את הנוקשות. ניתן לראות את ההיבטים של השלדה עם עבודות הגוף לאפקט סנסציוני, כמו גם נאמר לנו שהמעצבים באמת רישמו בדיוק כיצד המארז צריך להסתכל לפני שמסירים אותה למהנדסים. Uwe Haller, המהנדס הראשי של הרעיון, אמר לנו כי “השלדה הזו עשויה לייצר ייצור לחלוטין, אם כי הוא ישתמש בסיבי פחמן פחות-רק במקום שהיה נחוץ לחיזוק.
ההספק מגיע ממנוע חשמלי של 116 כ”ס עם מומנט של 250 ננומטר וכן מנוע 1.5 ליטר 1.5 ליטר. זה אותו מנוע ההנעה בדיוק כמו ה- E1 E-tron שנסענו בשבוע שעבר, עם מגוון חשמלי בלבד של 50 מיילים לפני שהמנוע בועט פנימה, כך שהחידוש בהחלט אפשרי.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *