רוכשי פורשה לשלם 10% יותר באירוע של לקוחות ללא ברקסיט


מתבקשים לאינדיקציה למסמכים שישאירו אותם עלול לשלם 10 אחוזים נוספים עבור מכוניותיהם ומשאיותיהם אם בריטניה תעזוב את האיחוד האירופי ללא מוטלים עסקת סחר, כמו גם תעריפי יבוא טריים.
אגודת היצרנים המנועים כמו גם הסוחרים (SMMT) הזהירו את עצמם בנובמבר 2017 כי ברקסיט ללא דיאל עשוי להוביל לייבוא ​​מכסים לדחיפת הוצאות מכוניות ומשאיות חדשות באופן משמעותי, אולם בקשתו של פורשה ללקוחות חדשים היא עצם דוגמה קונקרטית ראשונה לעליית עלות פוטנציאלית מועברת ישירות ללקוחות.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• פורד מתכוננת למשוך את הייצור בבריטניה לאחר Brexit
אם בריטניה תעזוב את האיחוד האירופי ללא הצעה לסחר במקום, יבוא תעריפים של 10 אחוזים שעד כה לא היו קיימים ישמשו למכוניות ומשאיות שפותחו באיחוד. ה- SMMT הזהיר כי מצב כזה יגביר את הוצאות מכוניות ומשאית חדשות בסביבות 1,500 ליש”ט בממוצע, אולם עלויות הרישום של המרפסות פירושו שרוכשים עשויים להישאר צורך לשלם עד 20,000 ליש”ט נוספים, תלוי דגם. אפילו 718 בוקססטר ברמת הכניסה תגביר את כ- 46,000 ליש”ט ליותר מ 50,000 ליש”ט, אם יש להחיל את התעריפים.
דובר פורשה הצהיר כי העסק מנסה להעביר את הלקוחות “עד כמה שיותר מידע”, כמו גם שזה כולל “כל שינויים מחוץ לניהול שלנו שעשויים להשפיע על עלות המכוניות והמשאית שהם חושבים לרכוש . ”
העסק הדגיש כי בעוד שהחיובים הם היפותטיים גרידא כרגע, “קיימת אפשרות שחובה של עד 10 אחוזים עשויה לשמש למכוניות ומשאיות המיובאות לבריטניה על ידינו לאחר 29 במרץ”.
לאור זאת, פורשה בחרה “להודיע ​​ללקוחות שמכוניותיהם ומשאיותיהם עשויים להופיע לאחר שברקסיט מתרחש כדי להזהיר אותם שהם עשויים להיות מושפעים מתעריף זה – מה שמאפשר להם להיות מודעים לחלוטין לנקודת המכירה, ואם הם רוצים, לשנות את הזמנתם בהתאם. ”
לקוחות שמציבים פיקדונות לפני 17 בינואר 2019 לא יושפעו מההאשמות החדשות הפוטנציאליות.
האם אתה מאמין שפורשה צריכה לחייב יותר עבור המכוניות והמשאיות שלהם אחרי ברקסיט? ספר לנו את המחשבות שלך בתגובות …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *