ריינג ‘ריינג’ חדש מונע Evoque: סקירת מסלול שטח מחוץ לכביש


נסיעה דרך בריכת שחייה (כן, מלאה במים) מתחת לקשתות רכבת מוצלות במזרח לונדון אינה חווית כונן ראשונה רגילה, אבל למרות זאת, הראשונים שלנו המחשבות על ה- Evoque החדש הן חיוביות.
עם זאת, זה לא היה רק ​​המים העמוקים של 500 מ”מ שהסתפקנו במכונית; לקחנו את המכונית ומעלה ומעל עגלת רכבת ישנה ובזוויות מוזרות למדי כדי לאמת את מה שציפינו – ה- Evoque עדיין די חסר עמותה בגלל שטח יוצא דופן.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• קרא את הסיפור המלא על ריינג ‘רובר Evoque החדש
במהלך ריצת המבחן הקצרה שלנו, קשה למצוא לכל מסקנות נחרצות – הם יתקרבו לתאריך המכירה של המכונית באביב בשנה הבאה – אבל מה שאנחנו יכולים לומר זה קדימה ואחורה מעל המרוצפים ומתחת לקשתות במהלך שלנו נראה כי המכונית החדשה רוכבת טוב יותר מהמכונית שהיא מחליפה, ואילו נראה כי רמות הרעש הפנימיות הצטמצמו.
9

המכונית שלנו הוצגה את מנוע הדיזל של 178 כ”ס עם המערכת ההיברידית המתונה החדשה, שבסיוע התמרון המהיר שלנו בשטח הסיוע מספק תגובה מיידית הרבה יותר, ואילו התחנה/התחלה פחות נראתה בפעולה.
מה שמאחורי ההגה הוא השיפורים באיכות, טק ובמרחב. הפנים מרגיש מפותח טוב יותר ומשתמש בחומרים משודרגים סביב תא הנוסעים, כאשר המכונית שלנו מציגה את הבד הרומן הלא-עור Kvadrat Premium.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *