רנו זואי העניקה את ציון האבטחה של אפס-סטאר יורו NCAP


רנו זואי בסופו של דבר הייתה רק הרכב השלישי בהיסטוריה של יורו NCAP, שזכה לאפס כוכבים על בטיחות תאונות. הגרסה הקודמת של ההאצ’בק החשמלי הבולט קיבלה ציון של חמישה כוכבים בשנת 2013, אולם בזכות מבחני אבטחה מחמירים הרבה יותר כמו גם השמטת תכונות אבטחה ספציפיות, העיצוב הנוכחי קלע בצורה לא טובה.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

הזואי לא הסתובבה היטב במבחן התאונות של האיזון הקדמי, כאשר יורו NCAP ציין ביטחון רע של אזור השד של הנהג. עם זאת, זה חלה יותר במבחן הקוטב הצדדי, המדמה פגיעה בעץ או פנס-פוסט-און. על פי Euro NCAP, שליש מהתקלות הללו חמורות או קטלניות, כמו גם המוט פגע בראשו של הבדיקה בבדיקת הזואי.

‘מעכשיו אני אבדוק מקרוב את ציוני ה- NCAP של יורו NCAP’

היבט מכריע בביצועים הרעים של זואי הוא הסרת כרית אוויר ראשית, המגנה על הדיירים מפני השפעות צדדיות. רנו הציגה כרית אוויר מסוג זה בשנת 2001 עם Laguna 2, שבסופו של דבר היה הרכב הראשון מאוד שהשיג דירוג NCAP של חמישה כוכבים. ציון האבטחה של הדיירים למבוגרים של 43% של זואי הוא הנמוך ביותר ב -11 שנות הבדיקה האחרונות.
8

רנו פרסמה הצהרה בפעולה לתוצאות של זואי, והדגישה כי בעוד שהרכב השיג ציון כוכב גרוע יותר מהמודל הקודם, ניתן לקשר זאת לשינויים בשגרת הערכת ה- NCAP של יורו בהתחשב בכך ש- 2013:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *