New Brabus 92R הוא קבריו חכם Fortwo Cabrio מסוגנן עם 91 כ”ס


ברבוס זיהה את עצמה כמעבר פורה של עיצובים מרצדס המופעלים על בעירה בעשורים האחרונים, אולם המומחה הגרמני הפך כעת למשהו קטן בהרבה כמו כן, בעשורים האחרונים, הפך את התעניינותו למשהו קטן בהרבה הרבה יותר קטן הרבה יותר קטן בהרבה בהרבה הרבה יותר קטן הרבה יותר קטן בהרבה בהרבה הרבה יותר קטן. כירוק יותר – ה- EQ Fortwo החכם הכל -חשמלי – גרסת ההמרה שלה הפכה למהדורה החדשה והמוגבלת Brabus 92R.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

מגדילים ביצועים לאחר השוק לרכבים חשמליים הם נדירים, אולם ברבוס טיפל כדי לפתוח 10 כ”ס עוד יותר מהמנוע החשמלי של המכונית הבסיסית, וכתוצאה מכך 91 כ”ס. כמו כן מוצעים מומנט של 180 ננומטר – 20 ננומטר הרבה יותר מהמכונית הבסיסית.

הרכבים החשמליים הקטנים הטובים ביותר 2022

ה- 92R מציע עם 0-62 קמ”ש תוך 10.9 שניות כמו גם בעוד שהעוצמה המוטורית אולי לא נראית כל כך מרשימה, המייצגת ירידה בזמן 11.9 שניות 0-62 קמ”ש שצוטט עבור שגרתי ה- EQ Fortwo Cabrio.
20

כמו כן ישנם ארבעה מצבי כונן שונים זמינים; בסיסי, אקו, ספורט כמו גם ספורט+. זה האחרון חושף תגובת מצערת חדה יותר כמו גם התחדשות הבלימה מפחיתה למקסום הביצועים.
באשר לטווח, ה- 92R יציע מקסימום 78 מיילים על סוללה מלאה, שהיא אותה חבילה שמישה של 17.2 קוט”ש בדיוק מהמכונית הבסיסית. זו ירידה ב- 80 מיילים שהוכרזו בגירסה הניתנת להמרה הטיפוסית של ה- EQ Fortwo תחת WLTP.
לצד שינויים במנועי ההפעלה, הוא גם מקבל גלגלי סגסוגת גלוס מונובלוק חדשים בגודל 16- כמו גם קדמי 17 אינץ ‘כמו גם אחורי, יחד עם מתלי סליל-סילאובר בעמדה מסוגננת באגרסיביות. דוושות ממותגות של ברבוס, מושבים כמו גם גוף גוף מובהק מסייע ל- 92R עמדת זה מזה עוד יותר מהקבריו הבסיסי של Fortwo Cabrio.
מעל 40,000 ליש”ט, ה- Brabus 92R הוא הרבה יותר מכפול מה- Fortwo Cabrio החכם ברמת הכניסה עליו הוא מבוסס. עלות זו גם מרמזת על כך ש- 92R לא יהיה זכאי לנקודת המניעה של מענק הרכב של ממשלת בריטניה בסכום של 2,500 ליש”ט. רק 50 דוגמאות ייעשו.
לחץ ממש כאן כדי לבדוק את ההערכה הנרחבת שלנו של ה- EQ Fortwo החכם …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *