מכוניות נדל”ן ומשאית של השנה 2020: אחוזת סקודה אוקטביה


אם אתה נמצא אחרי רכב אחוזה, האזור יהיה עדיפות גבוהה, כמו גם אין מספר עגלות משק בית שמציעות הרבה יותר מקום לאף אחד מהם הנוסעים או המזוודות שלהם מאשר אחוזת סקודה אוקטביה האחרונה.
בדומה להאצ’בק, האחוזה נהנית מאותם ציוצים בדיוק למנועים שלה, פנים כמו גם אינפוטינציה. עם זאת, הסיבה העיקרית לכך שהיא האלופה שלנו לשנת 2020 היא השיטה שהיא משלבת 640 ליטר שטח מזוודות – כמו גם הרבגוניות שכל סוג של מכוניות אחוזה ומשאית כמו זו צריכה להציע – עם טכנולוגיה, נוחות, ביצועים גם כן כיעילות.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

מנופים במפרץ טונס מתקפלים את המושבים האחוריים שטוחים, וחושפים עד 1,700 ליטר של קיבולת הביאה, אולם בדיוק כמו בהאצ’בק, כאשר המושבים האחוריים למעלה יש רמה של שטח מטיילים שאף יריב בכיתה שלו לא יכול להתאים – אתם אני צריך להסתכל על עגלות בית גדולות יותר כדי לגלות מכוניות ומשאית ברמה של אוקטביה.
עם סגנון מעודן ופשוט הרבה יותר בהשוואה לקודמו, תא הנוסעים של אחוזת אוקטביה עומד במראה של ההאצ’בק, עם עיצוב אופקי שמשלב מערכת אינפוטינציה חדשה כמו גם מקף דיגיטלי, בנוסף לחומרים Plusher כמו גם הרבה אחסון , שיפור הרבגוניות המוצעת.
8

מתחת למכסה המנוע זה סיפור דומה גם לבאץ ‘, אולם חשוב על דיזל אם תביא המון נוסעים כמו גם מזוודות על בסיס שגרתי, מכיוון שהמומנט הנוסף עשוי לסייע בהתקדמות.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *