תצוגה מקדימה של תצוגת רכב של בייג’ינג


השוק הסיני צומח במהירות, מה שאומר שתערוכת הרכב של בייג’ינג הפכה פופולרית בקרב היצרנים לצורך הצגת דגמים חדשים ובכורות עולמיות.
הביקוש של המדינה למכוניות פרימיום הולך וגדל, במיוחד רכבים ייחודיים ואולטרה-יוקרים. דגמים כמו סדרת BMW 3 של BMW Longbase מוצעים לשוק הסיני בלבד, ואזור אסיה-פסיפיק מילא חלק מרכזי ברולס-רויס שמוכר מספר שיא של מכוניות בשנה שעברה.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

זה הופך את תערוכת הרכב של בייג’ינג למקום האידיאלי להופיע בכורה במכוניות כמו רכב השטח החדש של למבורגיני. המצטרף החדש – המכונה “האורוס” – הודלף לקראת חשיפתו, ולפי הדיווחים מתהדר ב -600 כ”ס, וזה מספיק כדי להתחרות ברכב השטח שנחשף לאחרונה בנטלי, אם כי אנו בטוחים שהשניים יהיו שונים מאוד באופיים.
קופה מדהימה, ארבע דלתות, ארבע גלגלים, תהיה כוכבת הדוכן של מרצדס-והיא אמורה לגרום לסדרת BMW 3 להיראות אכן תפלה מאוד. קופה סגנון הקונספט (CSC) היא חלק ממשפחה הולכת וגדלה של דגמים המבוססים על ה- A-Class החדש והיא, בעצם, גרסה מכווצת של ה- CLS.
גרסת לפני הייצור של ה- BMW I8 Spyder הרדיקלי נחשפה גם היא לקראת הבכורה שלה בבייג’ינג. בעקבות הקונספט ‘Vision AfficientDynamics’ מתוך תערוכת הרכב של פרנקפורט 2009, ה- i8 יהיה הדגם הראשון שהשיק את מותג המשנה של BMW ‘I-‘.
אאודי מוגדר להציג גרסת RS של ה- Q3 בצורה קונספטית. תג ה- RS הוא השמורה של רק דגמי האאודי המהירים ביותר, וזה לא יוצא מן הכלל, עם מנוע בן חמישה צילינדרים בנפח 2.5 ליטר טורבו מתוך ה- TT RS המעניק 360 כ”ס וזמן 0-62 קמ”ש של 5.2 שניות בלבד.
קונספט Citroen Numero 9 עולה גם הוא בבייג’ינג, ויוצר ספינת דגל חדשה לטווח ה- DS. התצוגה המקדימה של Numero 9 מציגה את אחד משלושה דגמי סיטרואן חדשים, שיכולים לכלול סלון קטן חדש ורכב שטח הממוקד אך ורק בשוק הסיני.
MG מציגה את מושג האייקון, המתחרה בניסן ג’וק. הקונספט רומז על הייצור האפשרי, ומקורות אמרו לנו שהיא תשתף את אותה פלטפורמה כמו ה- MG5 הקרוב, אשר אמורה להגיע בבריטניה בשנת 2014.

דגם חדש נוסף שנחשף בתערוכת הרכב של בייג’ינג הוא פורשה קאיין GTS. זו תהיה הגרסה הממוקדת ביותר של הנהג של רכב השטח, יושבת ב -24 מ”מ נמוכה מהסטנדרט ומציגה פנים עור וגזוז אלקנטרה, שנראה בדרך כלל בגרסאות ממוקדות מסלול של ה- 911.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *