Porsche Vision Gran Turismo Racer Online Online חשף


פורשה מספק לנו טעם מכלי המירוץ החשמלי לחלוטין של העתיד עם פורשה חזון זה גרן טוריסמו. ה- VGT, שנוצר למשחק מירוץ Gran Turismo 7, שיצא לשחרור בשנה הבאה, הוא רכב רעיון מקוון לחלוטין שרמז על איך נראה רכבי הספורט העתידיים של פורשה EV.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

הסגנון בהחלט משפיע; ה- VGT משלב רמזים פורשה עכשוויים עם צורת גוף נמוך ומלאה להשפעה מדהימה. האף הנמוך כולל קבוצה של פנסים מלבניים עם חתימת אור ריצה מרובעת של פורשה, שמשתלבת עם גזרות אוויר לפני הגלגלים הקדמיים. מכסה המנוע השטוח כמו גם פסגות גבוהות של קשת הגלגלים הקדמית דומים למכונית ההיפר של ספיידר 918 של פורשה.

רכבי רעיון פורשה סודי שנחשפו בפעם הראשונה

ה- VGT מצויד בסט של גלגלים גדולים מצוירים עם שיבוץ לבן כמו גם אדום, עטוף בגומי מישלן חצי-חלקה. השטח לצד הרכב חלק כמו גם לא מסודר, למעט צדפות עמוקות מאחורי הגלגלים הקדמיים, שנוצרו כדי להקל על לחץ אוויר במארכי הגלגלים כדי להוסיף כוח למטה.
השמשה הקדמית היא יצירה אחת, מוצר עוטף לחשיפה פנטסטית על מסלול. זה מצטרף לגג כדי לייצר חופה גדולה עם קדימה לכניסה כמו גם יציאה. למרות אי השימוש במנוע בעירה, VGT מאמצת פרטים רגילים בסגנון אמצע מנועי כמו צללית קדימה כמו גם זוג מבצרים מעל הסיפון האחורי.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *