אלפא רומיאו 6C החדשה תטרה להפיל את ה- F-Type


שתאווה אחרי סיבי הפחמן 4C וחלמת בהקיץ על מכונית העל 8C, עכשיו מתכוננים לרצות אלפא אחר עד כדי כך שהוא כואב. המותג האיטלקי המחודש עובד על קופה חדשה עם הנעה אחורית מנועי קדמית, שנקראה להיקרא Alfa Romeo 6C.
תשובתו של אלפא ל- Jaguar F -Type ו- Porsche 911 תתבסס על הרעיון של מזראטי אלפירי – המוצג בתערוכת הרכב של ז’נבה וכבר אושרה להפקה בשנת 2016. על פי המקור שלנו, ה- 6C יעבור בשנת 2017 והתמונות הבלעדיות שלנו כיצד מעצבי אלפא מתכננים לפתות לקוחות.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

התנורדים השרירים והזכוכית הצדדית בצורת דמעה ישותפו עם האלפירי, אך ה- 6C מבדיל את עצמו בקצה הקדמי החריף התער. בשילוב סורג רגיל בצורת מגן עם פנסי LED דקים, זה יהיה הפרשנות האגרסיבית ביותר לפנים המשפחתיות החדשות של אלפא. מאחור, התמציות והפטירים שנקבעו בקצוות החיצוניים מאוד מדגישים את רוחב ה- 6C.
מתחת לעור ה- 6C לא יתבסס על אותה פלטפורמה כמו 3 Giulia Saloon של סדרה (בסוף 2015) ורכבי השטח הבינוניים והגדולים (בשל 2016 ו -2017 בהתאמה). במקום זאת הוא ישתמש ביסודות הבסיס של אלפירי – גרסה מקוצרת של המזראטי ג’יבלי.
Alfa 6C כדי לקבל 3.0 ליטר תאום-טורבו V6 מהג’יבלי
עם זאת, עליה עדיין לספק כונן מרגש, עם גרסה מכוונת מאוד של ה- V6 Turbo V6 בנפח 3.0 ליטר ג’יבלי מתחת למכסה המנוע (מכאן שם 6C). אנו כבר יודעים שמנוע זה ייצר בין 480 כ”ס ל- 520 כ”ס בג’וליה Quadrifoglio verde ואנחנו יכולים לצפות כאן לפלט דומה, ולדחוף אותו קרוב לקופה F-Type V8 R ו- Porsche 911 טורבו.
אל תצפו שה- 6C ייבנה במספרים משמעותיים במחיר מפיל. בדומה ל- 4C ו- 8C, מוגבלים ל -3.500 ו -500 יחידות בהתאמה עבור הקופה, וזהו לגרסאות ההמרה, ה- 6C הוא דגם “מיוחד” אך ורק עם הייצור שיוגדר לכמה אלפים בלבד. ה- 6C ממלא פער בטווח שהשאיר העכביש מבוסס MX-5 MX-5, אמור להיבנות ביפן ולהגיע לאולמות תצוגה בשנת 2015, כעת הוא יעוצב מחדש ויוחזר כפיאט.

קרא על אלפא רומיאו ג’וליה החדש Quadrifoglio Verde Supersaloon שתכוון ל- BMW M3.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *