פולקסווגן ופורד מצטיינים בבניית טנדרים ולהגדיל את התחרותיות


שניים מהתותחים המשמעותיים ביותר בתעשיית הרכב מתמרנים להצטרף ל”ברית אסטרטגית “שפותחה כדי להגדיל את התחרותיות של שתי החברות ולשפר את המספקים שלהם ללקוחות סביב הלקוחות שלהם העולם. פורד ופולקסווגן חתמו על מזכר הבנות שנועד לסמן את תחילתם של כמה מיזמים משותפים, אך היחיד שנדון באופן ספציפי עוסק בפיתוח רכבים מסחריים חדשים.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

בהצהרה שפורסמו על ידי שתי החברות נלחץ כי כל ברית טקטית לא תערוך את החברות הנוטלות חלק בעלות זו בזו. במקום זאת, סביר להניח שהוא ייקח צורה של שיתוף טכנולוגי ושיתוף עלויות הפיתוח סביב פרויקטים גדולים.
בהצהרה אמר ג’ים פארלי, נשיא פורד לשווקים גלובליים. “פורד מחויבת לשפר את הכושר שלנו כחברה ומינוף מודלים של חברות אדפטיביות – הכוללות עבודה עם שותפים לשיפור היעילות והיעילות שלנו.
“ברית פוטנציאלית זו עם קבוצת פולקסווגן היא דוגמא נוספת לאופן בו אנו יכולים להיות הרבה יותר מתאימים כעסק, תוך יצירת תיק מוצרים גלובלי מנצח והרחיב את היכולות שלנו. אנו מצפים לחקור עם צוות פולקסווגן בימים הבאים כיצד אנו עשויים לעבוד יחד כדי לשרת טוב יותר את הצרכים המתפתחים של לקוחות מכוניות מסחריות – ועוד ועוד. “

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *