‘מוטורספורט חייב להיות באולימפיאדה’


כמו חלק גדול משאר בריטניה, נהנתי ליהנות מהפעולה של האולימפיאדה שנקרה מריו. עם זאת, כמו המצב כל ארבע שנים, אני תוהה מדוע אין שום ספורט מוטורס.
זו מחלוקת שלעולם לא תיעלם, כמו גם אני מבינה שיש המון ויכוחים מדוע זה לא אמור לקרות. כמובן שההתנגדות הקולית ביותר כשכלול ספורט מפוקפק – גולף השנה, בוודאי – היא שהיא לא מוצדקת מכיוון שהמשחקים הם “לא שיא ההישג”.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

לדוגמה, נראה כי האולימפיאדה לא מצביעה רבות על כוכב העל הגולף רורי מקילרוי, שלא השתתף בו. עם זאת, באותה מידה, אני יכול להצביע עליך על נובאק דג’וקוביץ ‘של טניס, שהיה מבולבל מהתבוסה שלו השנה, למרות הצלחותיו הגדולות סלאם.
• ‘דילמת שיטור בכבישי בריטניה חייבת לדאוג לכל נהג’
האם אלופת הפורמולה 1 לואיס המילטון הייתה מספקת השראה להתמודד עם Team GB? מי יודע? לכולם יש שאיפות שונות. עם זאת, אם האולימפיאדה באמת עוסקת בהכרה הטובה ביותר, האם הוא לא צריך לפחות לקבל את ההזדמנות?
ברור שיהיו בעיות לגבי מכונות, סידור כמו גם באילו כלי רכב באמת ישמשו. עם זאת, במקום להתרכז באתגרים להכללתו של מוטורספורט, אני מעדיף להעמיד שתי סיבות משכנעות במיוחד מדוע הגוף המנהל שלו, ה- FIA, חייב לנסות לפתח את המקרה שלו.
• ‘RallyCross הוא הספורט המעניין ביותר שיש שם’
ראשית, Motorsport זקוקה לצילום בזרוע. כפי שדיברנו על דפים אלה בעבר, F1 נמצא ב- Doldrums כמו גם המון סדרות אחרות נאבקות לסיים באמת את הדמיון. אירוע אולימפי יהיה הצעה חדשה ומושכת, בוודאי?
שנית, ככל שהאולימפיאדה היא אירוע ספורט מובחר, זה גם תופעת טלוויזיה עולמית. זה אבסורד לא לחמוד בהכללת החשיפה העצומה שתביא.
הייתי רוצה לראות שזה קורה, עם זאת מה אתה חושב? ספר לנו את התצוגות שלך בערוצים הרגילים.
האם צריך להיות מיוצג ספורט מוטורס באולימפיאדה? השאירו לנו תגובה למטה!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *