פורד מוסטנג ספיישל חדש שנחשף עם ציורי סטיילינג רטרו


לטווח פורד מוסטנג יש חבר חדש. המיוחד של מוסטנג קליפורניה הוא ייעוד שניתן לייחס אותו לשנות השישים, אך הוא לא הופיע עד עכשיו הופעה רשמית באירופה.
המכונית החדשה ביותר לשאת השם מבוססת על המרה הנוכחית של מוסטנג GT. הוא מתמקד בשינויים קוסמטיים, אשר מבחוץ כוללים סורג חלת דבש שחור, שחור, אדום ואפור במורד צידי המכונית, וגלגלים מובחנים בגודל 19 אינץ ‘. האחרונים מסתיימים ב’אפור פחם ‘, תואמים את חצאיות הצד, המפזר האחורי ומפצל קדמי גדול יותר. לוגו GT/CS מופיעים בשפע, יש כובע מילוי אחורי סינטטי ויש כמה סקופ אוויר צדדי אחורי ברשימת האפשרויות.

פורד מוסטנג מאך 1 נגד פורד מוסטנג מאך-אי: בנזין לעומת בדיקת תאום חשמלית

בפנים, פורד הוסיפה זמש אפור ‘מיקו’ (חומר העשוי מפוליאסטר ממוחזר) לחלק מהמושבים ולוחות הדלת הפנימית. יש חיתוך אלומיניום ‘פחמן משושה’ עבור אשכול המכשירים, לוח מיוחד של מוסטנג בקליפורניה, ולוגו GT/CS מובלטים על המושבים ומחצלות הרצפה.
15

מערכת האינפוטינט של SYNC 3 של פורד עם Apple CarPlay ו- Android Car Computivity Celectivity כסטנדרט, וכך גם חבילה של טכנולוגיות תמיכה בנהגים הכוללות בקרת שיוט אדפטיבית בסיוע לשמירה על נתיב.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

ה- V8 המוחלט באופן טבעי בנפח 5.0 ליטר אינו משתנה, ומייצר מומנט של 444 כ”ס ו -529 ננומטר. בשילוב עם תיבת ההילוכים הידנית של שישה הילוכים עם שישה הילוכים, זה גורם לזמן 0-62 קמ”ש של 4.8 שניות. האוטומטי האוטומטי של 10 הילוכים אופציונלי מצמצם את זה ל -4.5 שניות.
המיוחד בקליפורניה זמין בתשעה צבעים חיצוניים כולל כחול חוטף וכתום סייבר. זה מתומחר בין 52,105 ליש”ט, רק 650 ליש”ט הרבה יותר מאשר להמרה רגילה של מוסטנג GT.
“המיוחד בקליפורניה הוא חלק עצום ממורשת המוסטנג באמריקה והוא מסמל כל כך הרבה ממה שמוסטנג עומד עליו: תענוג הנהיגה וחופש הדרך הפתוחה,” אמר מהנדס התוכנית הראשי של מוסטנג של פורד אירופה, מתיאס טון, והוסיף, “האידיאלים האלה מהדהדים באותה מידה עם חובבי הנהיגה באירופה, כך שזה קשור ללקוחות הזמן כאן לחוות את התערובת המיוחדת של קליפורניה של סגנון, ביצועים וכיף נהיגה.”
לחץ כאן לסקירה הנרחבת שלנו של פורד מוסטנג …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *