בנטלי חושף מהדורת Galene Glene New Continental GT


בנטלי חשף מהדורה מיוחדת נוספת Continental GT על ידי השינויים המותאמים לו ארוע מולינר, שהיא מהדורה מוגבלת להמרה בהשראת יאכטות יוקרה.
המכונה “Mulliner”, המכונה “Mulliner” של Continental GT, רק 30 דוגמאות.
• מכוניות ומשאיות יוקרה הטובות ביותר למכירה 2017
בנטלי ביקש את עזרתם של אנשי מקצוע יאכטות פרטיות של נסיכה כדי לפרט את ה- Galene Edition Continental GTS. הרכב מוגדר על ידי הצבע הלבן הבהיר שלו עם הדגשים מנוגדים כחולים בהירים, ואילו הוא רוכב על גלגלי ‘מדחפים’ מלוטשים בגודל 21 אינץ ‘. מכסה המנוע להמרה מסתיים גם בכחול כהה ומחקה את החופות המשמשות ביאכטות רבות.
6

המראה בהשראת היאכטה נמשך בתא הנוסעים, עם מבחר חומרים וקצוות משלים בהשראת הים. ריפוד בקתות מלא שסיים עם פשתן ופורטלנד מחקה את הישיבה שנמצאה על יאכטות עליות רבות, ואילו ניתן לציין מכוניות ומשאיות עם איורים ייחודיים, צבועים ביד וילדל של יאכטות פרטיות על פסקיה של לוח המחוונים. אותו גוון צבע לבן קרחון המשמש בחלק החיצוני של המכונית מנוקד גם סביב תא הנוסעים.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

לבסוף, מולינר יצר חומר חדש במיוחד למהדורת Galene. נקרא Pinstripe Walnut, הוא משמש בצורה נקבובית פתוחה ונמצא הן בערימה המרכזית והן במסוף. אגוז פסריפ משמש גם כתוספת על המדרגות, ואילו היא גם מתייחסת לרצפת האתחול.
מה אתה עושה ממהדורת Galene Continental GT Contentible? יידע אותנו בתגובות.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *