פולקסווגן טיגואן PHEV מאומת לשנת 2020 הציג


פולקסווגן אימת שהיא תציג רכב שטח טיגואני המונע על ידי היברידי לפני סוף 2020. הוא יושב יחד עם פאסאט GTE, גולף GTE כמו גם טווח- Toping Touareg R, והרחבת מערך המותג הגרמני של PHEV Designs לארבעה.
הטיגואן מבוסס על אותה פלטפורמת MQB בדיוק כמו שהציגה לאחרונה את סקודה אוקטביה VRS IV, כך שהיא עשויה לתפקד את אותו מנוע. מערכת הסקודה כוללת מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר ארבעה צילינדרים, מנוע חשמלי קומפקטי כמו גם חבילת סוללות ליתיום-יון של 13 קוט”ש, לפלט מרבי של 242 כ”ס כמו גם מומנט של 400 ננומטר.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• רכבי שטח טובים ביותר למכירה כעת
כיתרון נוסף, הממדים הגדולים של הטיגואן פירושו כי מתח ההנחה של PHEV לא אמור להשפיע באופן משמעותי על המעשיות של רכב השטח. הגולף היוצא GTE הקריב כ- 100 ליטר שטח אחסון כדי ליצור שטח עבור חבילת הסוללה, אולם האזור הנוסף סביב הציר האחורי של טיגואן פירושו כי מגף 615 ליטר שלו צריך להיות ברובו לא מושפע.
טרם אושרו נתוני ביצועים, אולם מערכת כזו תביא את ה- GTE של טיגואן לרמה ברמה עם טווח הטווח הנוכחי של רכב השטח, 227 כ”ס 2.0 TSI. למכוניות ומשאית יש זמן של 0–62 קמ”ש של 6.3 שניות כמו גם מהירות עליונה של 143 קמ”ש – שתיהן צריכות להיות בר השגה עם PHEV Powtrain של פולקסווגן.
פולקסווגן מתכננת להאריך עוד יותר את מגוון ההצעות ההיברידיות הפלאג-אין שלה כאשר ה- GTE של טיגואן הגיע לשוק. באותה הכרזה בדיוק, המותג הגרמני אימת כי סלון ארטון יקבל את אותו מנוע היברידי של 242 כ”ס לפני סוף השנה.
מה יש לטיגואן ההיברידי של התוסף לנצח? בדק את ההפעלה שלנו ברכבי השטח ההיברידיים הטובים ביותר במכירה בבריטניה עכשיו …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *